۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۶۴۹۰۸
امام جمعه همدان:

قدردانی از مفاخر سبب ترویج فرهنگ علمی در جامعه می شود

آیت الله طه محمدی با اشاره به این که باید از ظرفیت افراد تا حد امکان استفاده شود، گفت: ارزش وجودی هر یک از مفاخر باید قدرشناسی شود در غیر این صورت رفتار جبران ناپذیر در قبال آنان صورت گرفته است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در آیین بزرگداشت دکتر حسین معصومی که امشب در سالن ابن سینای همدان برگزار شد، اظهار داشت: نکوداشت و بزرگداشت افراد بزرگ در جامعه سبب ترویج فرهنگ در جامعه می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دکتر معصومی از اعضای بنیاد بین المللی بوعلی سینای همدان است و این بنیاد به داشتن چنین اعضایی به خود می بالد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم هایی چنین نشان از طبع منیع افراد برگزار کننده است چرا که این رفتار نشان از تواضع آنها است که دیگری را در مرتبه بالاتری از خود می دانند.

وی با اشاره به این مطلب که باید از ظرفیت افراد تا حد امکان استفاده شود، گفت: ارزش وجودی هر یک از مفاخر استان باید قدرشناسی شود در غیر این صورت رفتار جبران ناپذیر در قبال آنان صورت گرفته است.

وی در پایان با اشاره به سابقه عالم ربانی آیت الله آخوند ملاعلی همدانی، خاطرنشان کرد: آیت الله آخوند ملاعلی همدانی شخصیتی بی نظیر بود که در مباحث فقهی و اصولی یکه تازی می کرد و در اخلاق و عرفان گوی سبقت را از دیگران ربوده بود.

گفتنی است، دکتر حسین معصومی همدانی فرزند آیت الله آخوند ملاعلی همدانی است که در دهه پنجاه شمسی چشم از جهان فرو بست و مردم همدان همچنان وی را از اسطوره های عرفان و اخلاق شهر خود می دانند./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات