۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۶۶۹۵۲
حجت الاسلام گراوند خبر داد؛

فعالیت ۱۰۰ مبلغ در شهرستان کوهدشت

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی در این شهرستان مشغول فعالیت تبلیغی هستند.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران رمضان را ماه رحمت و مغفرت و برکت خواند و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای همدلی و انس بیشتر با قرآن است.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از این ایام برای خودسازی و تهذیب نفس افزود: شب قدر در ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بازگشتن به خویش، خودسازی و تقویت معنویت است.

حجت الاسلام گراوند در ادامه با اشاره به حضور و فعالیت 100 مبلغ بومی و غیربومی در شهرستان کوهدشت خاطرنشان کرد: مبلغان در مساجد، هیأت های مذهبی و محافل دینی حضور دارند.

وی به برگزاری مراسم جزء خوانی، روخوانی، ترتیل خوانی وحفظ قرآن اشاره کرد و گفت: در این محافل مبلغان حضور دارند و در جمع آحاد مردم به ویژه نسل جوان با محوریت مسائل روز جامعه سخنرانی دارند.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت خاطرنشان کرد: برنامه های فرهگی دینی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور مبلغان، با همکاری هیأت های مذهبی، کانون مداحان، ائمه جماعات مساجد، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی، مردمی و سایر تشکل های دینی مردم نهاد برگزار می شود.

وی هدف از اجرای برنامه های دینی فرهنگی را تبیین و ترویج ارزش ها و ارتقای اخلاق و باورهای دینی آحاد مردم به ویژه نسل جوان عنوان کرد و افزود: در این ایام با استفاده از ظرفیت های تبلیغی گام های مؤثری در زمینه هدایت دینی جامعه صورت می گیرد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات