۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۶۹۳۸۷
حجت الاسلام سبزی مطرح کرد؛

فعالیت تبلیغی طلاب پلدختر در مساجد این شهرستان

مدیر مدرسه علمیه برادران پلدختر از فعالیت تبلیغی طلاب در مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: طلاب در عرصه تبلیغ باید به بایسته های تبلیغی که لازمه تبلیغ موفق است، توجه کنند.
تبلیغ

حجت الاسلام نادر سبزی، مدیر مدرسه علمیه برادران پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت تبلیغی مبلغان اشاره و عنوان کرد: خروجی حوزه تبلیغ است و طلاب در این راستا رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی عنوان داشت: برای نقش آفرینی طلاب در عرصه تبلیغ و موفقیت در انجام رسالت تبلیغی باید به علم روز مجهز بوده و با بهره مندی از شیوه های نوین تبلیغی بتوانند در پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی مخاطبان موفق باشند.

حجت الاسلام سبزی پژوهش را اساس فعالیت تبلیغی مبلغان خواند و اظهار داشت: هدایت طلاب به سمت فعالیت های پژوهشی و تحقیقی و تسلط بر علوم دینی و فقهی لازمه نقش آفرینی طلبه در عرصه تبلیغ است.

وی با اشاره به رواج آسیب های اجتماعی و در معرض خطر بودن نسل جوان و نوجوان عنوان داشت: حضور مبلغان در جمع مردم و انجام فعالیت های تبلیغی در راستای بصیرت بخشی و معرفت افزایی در جامعه امری ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر ترویج و تبیین ارزش های دینی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را لازمه ارتقای سلامت روحی و روانی جامعه و مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی طلاب مبلغ را الگوی نسل جوان عنوان کرد و افزود:‌ زبان گویا، بیان رسا و رفتار مبلغ امری مهم در اثرگذاری و موفقیت در عرصه تبلیغ و آگاه بخشی به نسل جوان و نوجوان است.

حجت الاسلام سبزی یادآور شد: مخطب شناسی از دیگر عوامل مهم دیگری در عرصه تبلیغ است که باید همواره مورد توجه طلاب مبلغ قرار گیرد تا بتوانند تبلیغی مؤثر و موفق داشته باشند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات