۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۵۶۹۴۴۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان:

بقاع متبرکه ظرفیتی عظیم در تبلیغ علوم دینی هستند

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: بقاع متبرکه ظرفیتی عظیم در تبلیغ علوم دینی هستند و در این راستا حضور مبلغان ضروری است.
تبلیغ دین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، عصر امروز در نشست مشترک حوزه و اوقاف استان گفت: بقاع متبرکه ظرفیتی عظیم در تبلیغ علوم دینی هستند.

وی در ادامه افزود: در راستای بهره مندی از این ظرفیت در عرصه تبلیغ حضور مبلغان و تحکیم بخشی به باورهای دینی در جامعه و تقویت معنویت ضروری است.

عزیزی با اشاره به برگزاری دوره ها و مسابقات قرآنی که از فعالیت های محوری اوقاف است، خاطرنشان کرد: حضور خواهران مبلغ در راستای آموزش قرآن و داوری مسابقات قرآنی ضروری است.

وی در ادامه بیان داشت: برای موفقیت خواهران مبلغ در بقاع متبرکه سرفصل های آموزشی متناسب با نیاز جامعه برای مبلغان اعزامی صورت خواهد گرفت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه به برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکااره کرد و یادآور شد: این دوره از برنامه های مشترک حوزه و اوقاف است.

عزیزی خاطرنشان کرد: هم اکنون دوره های سبک زندگی اسلامی با محوریت ترویج سبک زندگی فاطمی و ارائه آموزه های تحکیم بنیان خانواده به ویژه تربیت فرزند برای بانوان در حال برگزاری است /۳۰۳/خ/9451/.

ارسال نظرات