۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۷۱۸۴۴
ابدالی پور:

برنامه های دهه کرامت به میزبانی ۴۰۰ کانون مساجد برگزار می شود

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت با محوریت کانون مساجد خبر داد و گفت: برنامه های دهه کرامت با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی و با محوریت ۴۰۰ کانون مساجد استان برگزار می شوند.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه کرامت گفت: کانون مساجد استان مجری برنامه های دهه کرامت هستند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم و تلاش در راستای ضربه زدن به کانون خانواده ها خاطرنشان کرد: برنامه های دهه کرامت با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی و خانواده برگزار می‌شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به نقش کانون مساجد در جذب جوانان و بصیرت بخشی در راستای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره و عنوان کرد: روشنگری و مصون سازی نسل جوان مهم ترین عامل در راستای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن و تحکیم بنیان خانواده ها است.

وی اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی در تحکیم بنیان خانواده ها و حفظ ارزش هایی همچون عفاف و حجاب ضروری است و تبیین این مهم در خنثی سازی دسیسه ها و هجمه های فرهنگی دشمن نقش آفرین است.

ابدالی پور یادآور شد: جشن های مردمی دهه کرامت توسط 400 کانون فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و با حضور و استقبال نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان داشت: در راستای برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت تلاش می شود از این ایام در راستای تقویت فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی با هدف تحکیم بنیاد خانواده و نهادینه سازی فرهنگ رضوی استفاده شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و مراسم سخنرانی با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ رضوی، مسابقات متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برگزاری مسابقات جام فوتسال دهه کرامت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد خرم آباد به همت کانون فرهنگی هنری همای رحمت شهرستان خرم آباد را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در این ایام برگزار می شود.

ابدالی پور از اعزام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب کاروان های زیارتی به مشهد مقدس، قم و جمکران خبر داد و افزود: در این ایام جلسات پرسش و پاسخ، جشن بزرگداشت مقام حضرت معصومه(س) و روز دختر، برگزاری جشن و شعرخوانی و مولوی خوانی، اجرای مسابقات قصه گویی و نقاشی با موضوع دهه کرامت، بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد، ویژه برنامه گرامی داشت احمدبن موس (ع)، ویژه برنامه های گرامیداشت میلاد باسعادت امام رضا(ع) از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات