۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۷۲۰۱۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تکیه به توان داخلی تنها نسخه شفابخش امروز کشور است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: باید کار خودمان را بکنیم و به فضل پروردگار متعال روی پای خودمان بایستیم و جلو برویم و این تنها نسخه شفابخش امروز کشور است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در جمع مدیران و مسؤولان اجرایی این استان، با اشاره به اینکه امروز در امور جهانی این واقعیت روشن شده است که دیگر آمریکا قدرت جهانی نیست، گفت: اگر آمریکا به این وضع افتاده به خاطر دو چیز است؛ نخست اقتدار جمهوری اسلامی که روز به روز قوی تر شده و دیگری به خاطر ضعف های درونی خود آمریکا و ستم ها و خباثت ها و روحیه استکباری اش است که قطعا سبب نابودی آن خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز دنیا فهمیده است که باید به تعامل روی بیاورند، اظهار کرد: به لطف الهی امروز قدرت های جهانی همچون هند، چین و روسیه فهمیده اند که باید با جمهوری اسلامی کنار بیایند، باید با انقلاب اسلامی تعامل کنند چراکه ایران در دل مردم جهان جا باز کرده و این چیز کمی نیست.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ایران اسلامی نیز تعامل همراه با احترام متقابل را در دستور کار خود قرار داده که حرکتی پسندیده است، افزود: به یقین مذاکره و تعامل ایران اسلامی با سایر کشور در راستای تحکیم پایه های نظام و رشد و پویایی هر چه بیشتر خواهد بود که به لطف الهی در شرایط کنونی با درایت رهبر فرزانه انقلاب به خوبی در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به مسأله برجام خاطرنشان کرد: مسؤولان مراقب باشند برجام دوباره دست مایه فریب نشود؛ در برجام تنها باید با تدبیر و با حوصله جلو رفت اما نکته مهم اینجاست که کشور را دیگر به برجام گره نزنیم چراکه گره زدن همه مشکلات به برجام خسران آفرین است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این تأکید رهبری که فرمودند: مسؤولان مسائل اقتصادی کشور و اقتدار ملی را به برجام گره نزنند، گفت: اقتدار ملی کشور وابسته به اقتصاد درون زا، مردم، ولایتمداری، خدمت صادقانه و انسجام ملی است که باید روز به روز قو تر شوند.

وی با بیان اینکه به اروپا نیز همانند آمریکا نمی شود دل خوش کرد، افزود: باید کار خودمان را بکنیم و به فضل پروردگار متعال روی پای خودمان بایستیم و جلو برویم و این تنها نسخه شفابخش امروز کشور است./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات