۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۷۳۴۶۵
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت تبلیغی طلبه ها در مناطق روستایی

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت مبلغان در مناطق روستایی و دور دست گفت: ارگان های مرتبط همچون سازمان تبلیغات و اوقاف باید زمینه حضور و فعالیت تبلیغی طلاب را فراهم آورند و از ظرفیت تبلیغی طلبه ها بهره مند شوند.
 تبلیغی

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فرصت های تبلیغی و تحصیلی ویژه طلاب در ایام تابستان بیان داشت: با توجه به توان تبلیغی طلاب، این ایام فرصت خوبی است تا زمینه بهره مندی از توان تبلیغی این قشر فراهم شود.

وی با تأکید بر ضرورت فراهم ساختن زیر ساخت های لازم برای فعالیت تبلیغی طلاب افزود: سازمان تبلیغات، اوقاف و دیگر ارگان های مرتبط باید زمینه حضور حداکثری طلاب مبلغ را فراهم سازند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در مناطق روستایی و دور دست اظهار داشت: باید این فرصت فراهم شود تا از ظرفیت طلبه ها در مناطق روستایی بهره مند شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش قرآن و روخوانی در سطح شهر بیان داشت: بهره مندی از ظرفیت و توانایی طلاب در این کلاس ها فرصتی برای بهره مندی از توانایی تبلیغی طلبه ها است.

حجت الاسلام سبحانی با اعلام آمادگی برای اعزام طلاب مبلغ به مناطق تبلیغی و حضور در نهادهای مختلف خاطرنشان کرد: در این راستا ارگان های مرتبط باید زیرساخت های لازم را فراهم سازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طول سال طلاب با توجه به حجم بالای دروس و اینکه روزانه چهار کلاس درس را می گذرانند نمی توانند مطالعه آزاد بیشتری داشته باشند، بیان داشت: این ایام فرصتی را فراهم می آورد تا طلبه ها بر اساس علاقه خود به مطالعه آزاد بپردازند و پایه های علمی، اخلاقی و دینی خود را تقویت کنند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در شهریور ماه ابراز امیدواری کرد که طلبه ها توانسته باشند از ایام تابستان توشه ای برای تقویت پایه های علمی، اخلاقی و تبلیغی خود بگیرند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات