۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۵۷۳۵۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

فقه بازار در جامعه ضعیف است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در مقابل تهدیدات دشمنان راهکاری ارائه شود، گفت: متأسفانه در حوزه فقه بازار کم‌کاری شده و بسیاری از مشکلات اقتصاد مربوط به ضعیف بودن فقه بازار است.
حجت الاسلام رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، یکشنبه‌شب در دیدار اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان زیرکوه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: شهرستان زیرکوه دارای مردم متدین و ولایتمدار بوده و از تمام جهات شهرستانی بکر است.

وی با بیان اینکه باید در تمام روستاهای شهرستان یک شورای توسعه در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی تشکیل شود، گفت: روستاهای خوب و پرجمعیت در شهرستان وجود دارد از این رو باید این شورای توسعه شکل بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اشتغال در شهرستان زیرکوه اندک است، افزود: اگر می‌خواهیم مرز حفظ شود باید برای اشتغال مرزنشینان و جوانان اقدامی شود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه باید در مقابل تهدیدات دشمنان راهکاری ارائه شود، تصریح کرد: متأسفانه فقه بازار در جامعه ضعیف است و در حوزه فقه بازار کم‌کاری شده به‌گونه‌ای که بسیاری از مشکلات اقتصاد مربوط به ضعیف بودن فقه بازار است.

محمد کریمی، سرپرست فرمانداری زیرکوه نیز در این جلسه اظهار کرد: اعتیاد، بیکاری، طلاق و نزاع میان افراد از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

سرپرست فرمانداری زیرکوه از جذب 220 طلایه‌دار امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان خبر داد و گفت: برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرای 40 برنامه شاخص در شهرستان مدنظر قرار گرفته است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات