۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۷۴۰۰۹
ابدالی پور خبر داد؛

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۲ در مساجد لرستان

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۲، گفت: این طرح قرآنی با هدف حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم برگزار می شود.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست مسؤولان خانه های نور استان گفت: این نشست با هدف توجیه برنامه های قرآنی سال 97 و با هدف توجیه برنامه های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد و خانه های نور استان برگزار می شود.

وی به برگزاری برنامه قرآنی 1452 اشاره کرد و بیان داشت: طرح قرآنی 1452 با مشارکت شبکه قرآن سیما و در مساجد استان و با رویکرد حفظ جزء 30 قرآن کریم و در سه مقطع تابستان، پاییز و زمستان برگزار می شود.

ابدالی پور با اشاره به فرمایشات رهبری در راستای تربیت حافظان قرآن خاطرنشان کرد: در برگزاری طرح قرآنی 1452 امسال رویکرد ما تربیت حافظ قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه 26 مرکز خانه نور در استان لرستان فعالیت دارد، اظهار داشت: مشارکت کانون ها و راه اندازی  مهد نورالرضا با همکاری آستان قدس در کانون های فرهنگی هنری مساجد از برنامه های قرآنی خانه های نور و کانون های مساجد است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستانبه فعالیت مهد قرآن در کانون های فرهنگی و هنری مساجد و خانه های نور اشاره و عنوان کرد: جذب و تربیت نونهالان قرآنی و تقویت و توسعه فرهنگ قرآنی از اهداف مهد قرآن است.

وی به وظایف خانه های نور اشاره کرد و اظهار داشت: از وظایف مهم خانه های نور معرفی افراد موفق در رشته‌های مختلف قرآنی به دبیرخانه استانی، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی در سطح کانون ها و طرح تلاوت نور و تفسیر قرآن است.

ابدالی پور خاطرنشان کرد: فراهم کردن مقدمات تربیت مربیان قرآن مساجد و برگزاری برنامه های آموزشی در بخش های مختلف قرآن از دیگر وظایف مهم خانه های نور است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات