۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۷۶۹۱۲
در آستانه ماه محرم صورت می گیرد؛

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی شهرکرد

همایش طلایه داران تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری، دوشنبه ۱۹ شهریورماه، در آستانه ماه محرم به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.
طلایه داران تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، پیش از ظهر امروز، در نشست شورای تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری با همفکری اعضا مقرر شد، همایش طلایه داران تبلیغ این استان، دوشنبه 19 شهریورماه، در آستانه ماه محرم به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

در این همایش بیش از یکهزار مبلغ و مبلغه دینی، اعزامی به مناطق شهری و روستایی استان در ماه مبارک محرم شرکت خواهند کرد و در جریان بایدها و نبایدهای امر تبلیغ در این استان قرار خواهند گرفت.

طبق روال سنوات گذشته، در این همایش حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یکی از سخنرانان محوری این همایش یک روزه خواهد بود.

هر ساله در حاشیه این همایش، نکات لازم در خصوص امور امنیتی، نظامی و قومیتی متناسب با شرایط هر شهرستان از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان برای مبلغان دینی توضیح داده می شود تا آنها در جریان بهتر امور قرار بگیرند.

گفتنی است یکی از تفاوتهای مهم همایش طلایه داران تبلیغ امسال با سالهای گذشته در این است که این همایش به صورت کارگاهی برای طلاب و روحانیان برگزار و مهمترین نیازهای تبلیغ روز به آنها آموزش داده می شود.

همچنین از سوی ستاد اقامه نماز استان، یک سخنران کشوری برای این همایش هماهنگ خواهد شد تا سبک جدیدی از بایدها و نبایدهای امر نماز را برای مبلغان آموزش دهد.

در ضمن مقرر شد با توجه به بعد مسافت شهرستان های لردگان و بروجن، این همایش به صورت شهرستانی و مسقل برای آنها برگزار شود.

همچنین مقرر شد از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و ستاد اقامه نماز استان بسته فرهنگی برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شود./9457//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات