۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۷۷۸۴۳
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز:

فعالیت تبلیغی ۱۰۰ مبلغ در شهرستان الیگودرز

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز گفت: به مناسبت ماه محرم از ظرفیت تبلیغی ۱۰۰ مبلغ خواهر و برادر در این شهرستان بهره مند می شویم.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت ­الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ماه محرم از ظرفیت تبلیغی 100 در مناطق شهری و روستایی این شهرستان استفاده می شود.

وی به نقش مبلغان در اجرای برنامه های دینی و تبلیغی و ضرورت حضور در هیأت های مذهبی اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان امری ضروری در زمینه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه و مقابله با خرافات است.

حجت الاسلام محمودی تحلیل علمی مسائل خرافی وعرفان­ های نوظهور، تبیین منویات رهبر معظم انقلاب، تحکیم حجاب و عفاف، تشکیل خانواده و تحکیم آن، تبلیغ چهره به چهره، پاسخ­گویی به سؤالات آحاد مردم را از جمله فعالیت های تبلیغی مبلغان عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری محرم با حضور روحانیت و سخنرانی در زمینه تبیین واقعه عاشورا و انتقال پیام قیام عاشورا برای نسل جوان خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز بیان داشت: مبلغان اعزامی در هیأت های مذهبی و مراسم عزاداری حسینی باید اهداف قیام امام حسین(ع) را به ویژه بین نسل جوان تبیین کنند و جلوی رواج خراواف را بگیرند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن ارزش ها بین نسل جوان و به گمراهی کشاندن آنان بیان داشت: بصیرت بخشی و روشنگری بین آنان راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات