۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۸۱۰۹۲
استاندار خوزستان:

اقتدار جمهوری اسلامی برگرفته از اقتدار مردم است

استاندار خوزستان گفت: رزمایش ۳۰ هزار نفری بسیجیان خوزستان نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد؛ اقتداری که برگرفته از اقتدار مردم است.
حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در حاشيه رزمایش 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: چنین اجتماعی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد البته اقتدار ایران اسلامی علی رغم پیشرفت نظامی و علمی اما برگرفته از اقتدار مردم است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه رابطه انقلاب اسلامی و ملت ایران ناگسستنی است، افزود: انقلاب اسلامی خواسته عمومی مردم بوده و خواهد بود و حرکت های مذبوحانه تروریستی خللی در اراده پولادین و حرکت روان انقلاب اسلامی نخواهد داشت و به عکس سبب نزدیکی بیشتر مردم و مسؤولان می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز و اعلام همبستگی عموم مردم با خانواده های شهدا عنوان داشت: اقدامات تروریستی مردم را نه تنها مأیوس بلکه روز به روز به انقلاب اسلامی امیدوارتر و مطمئن تر می کند و مردم متوجه شوند راهی را که انتخاب کردند، درست و راه استقلال کشور و مقاومت و پایمردی است.

همچنین سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه بسیج حقیقتی شبیه افسانه است، اظهار داشت: مردم با گذر 40 سال از انقلاب اسلامی با اقتدار در برابر استکبار جهانی و گروه های تکفیری تا آخرین نفس ایستادگی خواهند کرد.

از سوی دیگر عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به اینکه جهانیان امروز حضور میلیونی بسیجیان مخلص را برای لبیک گویی به ندای رهبرمعظم انقلاب مشاهده کنند، اظهار داشت: بسیجیان امروز اجتماع کردند تا تبعیت از امام و بیعت دوباره خود با رهبری انقلاب و شهدا و به ویژه شهدای حادثه تروریستی اهواز را اعلام کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه بزدلان و نوکران صهیونیسم با حمله تروریستی خود در تصور آسیب رسانی و خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز بسیجیان افزون بر اینکه با ولی فقیه بیعت کرده، پیروی از فرامین معظم له را اعلام می کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات