۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۵۲۲۱
آيت الله نمازي:

مقاومت به رژیم صهیونیستی ثابت كرد دوران بزن در رو گذشته است

نماينده ولي فقيه در كاشان از پيروزي جبهه مقاومت به عنوان يكي از پيروزي هاي امت اسلامي نام برد و گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با حملات موشكي خود به اسرائيل غاصب ثابت كردند دوران بزن در رو گذشته است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي عصر امروز در جلسه شوراي اداري كه همزمان با نخستين روز از هفته كتاب و آغاز برنامه هاي اين هفته در كاشان پايتخت كتاب ايران برگزار شد با اشاره به ديدار بانوان و آقايان ورزشكار افتخار آفرين معلول با رهبر معظم انقلاب، گفت: حضور بانوان ورزشكار معلول در بازي هاي پاراآسيايي 2018 اندونزي نشان داد حجاب محدوديت نيست.

وي از حجاب به عنوان مسؤوليت و مصونيت نام برد و افزود: بانوان ورزشكار معلول در بازي هاي پاراآسيايي 2018 اندونزي نشان دادند فرهنگ توحيدي در دنيا در حال رشد و توسعه و برتري و سلطه بر فرهنگ طاغوتي است.

آيت الله نمازي در ادامه از پيروزي جبهه مقاومت به عنوان يكي از پيروزي هاي امت اسلامي نام برد و اظهار داشت: بعد از حمله هواپيماهاي جنگي رژيم اشغالگر قدس طي  چند روز گذشته و بمباران مناطق متعددي در غزه، جبهه مقاومت به تلافي حملات هوايي چند روز گذشته با موشك پاسخ دندان شكني به اسرائيل دادند.

وي افزود: رزمندگانجبهه مقاومت در حملات موشكي خود به اسرائيل غاصب با تأسي از اين فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران عملا به رژيم صهيونيستي نشان دادند دوران بزن دررو گذشته است و اگر يكي بزنند ده تا مي خورند.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: حملات كوبنده موشكي رزمندگان جبهه مقاومت به اسرائيل به گونه اي بود كه رژيم صهيونيستي اسرائيل بلافاصله بعد از حملات موشكي مقاومت، آمادگي خود را براي آتش بس اعلام كرد.

آيت الله نمازي پيروزي هاي اخير رزمندگان جبهه مقاومت را مهم و حائز اهميت خواند و عنوان كرد: همه اين پيروزي ها بيانگر قدرت اسلام و انقلاب اسلامي ايران و حزب الله لبنان در مقابله با رژيم غاصب اسرائيل است.

وي همچنين آتش سوزي در ايالت كاليفرنياي آمريكا گفت: اين آتش سوزي مهيب و وحشتناك خسارت هاي فراوان مالي و جاني داشته است به طوريكه اهالي ايالت كاليفرنياي آمريكا مجبور به تخليه محل سكونت خود شده اند.

لازم به ذكر است، امروز در نخستين روز از بيست و ششمين دوره هفته كتاب در جمهوري اسلامي ايران با حضور معاون فرهنگی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدير كل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان برنامه هاي اين هفته در كاشان پايتخت كتاب ايران با نواختن زنگ دانايي ‌آغاز شد./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات