۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۰۳۳۴۴
آیت الله بوشهری:

مسؤولیت بازسازی شهرها و روستاهای خوزستان به استان ها واگذار شود

مسؤولیت بازسازی شهرها و روستاهای خوزستان به استان ها واگذار شود
آیت الله حسینی بوشهری گفت: اگر هر کدام از استان ها مسؤولیت بازسازی و تکمیل یک شهر و روستاها را عهده دار شوند قطعا کاهش دهنده رنج سیل زدگان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ظهر امروز در بازدید از ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان، با اشاره به اینکه از طرف جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای بازدید از مناطق سیل زده عازم لرستان و خوزستان شدیم، اظهار داشت: امروز توفیق دیدار با آیت الله موسوی جزایری حاصل و از نقطه نظرات معظم له بهره‌مند شدیم.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: هدف از سفر سر زدن به مناطق آسیب دیده، دیدار با آیت الله موسوی جزایری، اطلاع از وضعیت سیل و آسیب‌های وارده به مردم است.

نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نقطه نظرات ارائه شده آیت الله موسوی جزایری به مراجع تقلید و جامعه مدرسین مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور مردم و اقشار مختلف در خدمت رسانی به سیل زدگان قابل توجه است، اما با توجه به فرمایشات آیت الله موسوی جزایری درباره گرمای طاقت فرسای تابستان در خوزستان به ویژه برای سیل زدگان باید تمهیداتی اندیشیده شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اسکان سیل زدگان و جبران خسارت‌ها پس از پایان بحران سیل مسأله بسیار مهمی است، گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی تجربه بسیار خوبی از بازسازی شهر‌های خوزستان در میان استان‌های مختلف داشتیم که امیدواریم در جریان سیل چنین تصمیمی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: اگر هر کدام از استان‌ها مسؤولیت بازسازی و تکمیل یک شهر و روستا‌ها را عهده دار شوند قطعا کاهش دهنده رنج سیل زدگان خواهد بود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
از اقدامات دولت و گروه های جهادی و طلاب در کمک به محرومان سیل زده تشکر می شود.
مردم مناطق سیل زده در معرض گرمای شدید قرار دارند.
هم چنین آنچه موجب درس‌آموزی از این حوادث تلخ می‌شود، مطالعه و آسیب‌شناسی دقیق و موشکافانه است که در این زمینه همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید به صورت همه‌جانبه و فعال ورود کنند تا ان‌شاءالله با یک جمع‌بندی صحیح و جامع برسیم.
0
0