۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۶۰۴۵۶۶
۹ اردیبهشت ماه؛

مرکز پژوهشی و مطالعات تخصصی نهج البلاغه در مدرسه حضرت خدیجه افتتاح می شود

مرکز پژوهشی و مطالعات تخصصی نهج البلاغه در مدرسه حضرت خدیجه افتتاح می شود
مراسم افتتاحیه مرکز پژوهشی و مطالعات تخصصی نهج البلاغه دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) برگزار می‌شود.

اکرم سلامی معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از افتتاح مرکز پژوهشی و مطالعات تخصصی نهج البلاغه در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) خبر داد و گفت: مرکز پژوهشی و مطالعات تخصصی نهج البلاغه دوشنبه 9 اردیبهشت در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) افتتاح می شود.

وی افزود: این مراسم از 9 صبح تا 12 ظهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین حصاری معاون پژوهش حوزه های علمیه، آیت الله دین پرور رییس بنیاد نهج البلاغه، فرهیختگان و پژوهشگران برگزار می شود.

سلامی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س)، ابراز کرد: از مهمترین شاخصه‌ها و ویژگی‌های مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) توجه به فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در عرصه های مختلف و به طور خاص در زمینه کتاب شریف و نورانی امیر حکمت و بلاغت نهج البلاغه است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز تخصصی را تربیت محقق و پژوهشگر در عرصه نهج البلاغه بیان کرد و گفت: یکی دیگر از اهداف این مرکز تخصصی نشر و گسترش معارف و علوم علوی خواهد بود.

وی افزود: از دیگر اهداف می توان پاسخگویی به نیازهای جامعه، پاسخ به شبهات زن در نهج البلاغه، انس با کلام امیر و ایجاد و تقویت فضای پژوهشی کاربردری در عرصه نهج البلاغه را نام برد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات