۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۰۷۰۱۰
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

خوزستان دارای ظرفیت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در سطح کشور است

خوزستان دارای ظرفیت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در سطح کشور است
الباجی با بیان اینکه خوزستان دروازه تشیع است، گفت: استان خوزستان دارای ظرفیت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در سطح کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جواد الباجی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوزستان دروازه تشیع است، اظهار داشت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها در خوزستان حرکتی ارزشمند و اشتیاق و علاقه مردم خوزستان عاملی در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی است.

 الباجی با اشاره به امکانات و منابع استان عنوان داشت: حضور فعالان قرآنی و قاریان بین المللی در استان، زمینه و لزوم برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و مذهبی را بیش از پیش فراهم می‌کند با این حال با توجه به فعالیت‌های دشمنان بر علیه نظام اسلامی و کشورمان، برگزاری این نمایشگاه‌ها لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های مذهبی و فرهنگی با غنای بیشتر از نظر کیفی و کمی باید جوابگوی هجمه دشمنان باشیم، گفت: ما از دین و ولایت، غنی و قدرتمندی بهره‌مند و می‌توانیم پیام مان را منتقل کنیم؛ از سوی دیگر استان خوزستان دارای ظرفیت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در سطح کشور است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم خوزستان علی رغم وجود مشکلات متعددی مانند ریزگردها، در امر دین و حفاظت از انقلاب در صف اول هستند، تصریح کرد: نکته بارز نمایشگاه تنوع غرفه‌ها برای سنین مختلف و جنبه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و قومی است که کار‌های ارزشمندی را در لوای قرآن انجام دادند.

الباجی با بیان اینکه دین اسلام و مذهب تشیع در خون ما خوزستانی‌ها عجین شده است، خاطرنشان کرد: مردم خوزستان هرگز ولایت را ترک نکردند که نمونه بارز آن تعهد در جنگ تحمیلی است. /۹۴۵۶//210/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات