۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۱۸۴۷۳
حجت الاسلام اسماعیل زاده تأکید کرد؛

ضرورت تبیین راهکار‌های تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی حوزه

ضرورت تبیین راهکار‌های تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی حوزه
حجت الاسلام اسماعیل زاده بر ضرورت تبیین صحیح بیانیه گام دوم از سوی حوزه در جامعه تأکید کرد و گفت: حوزه باید راهکار‌های اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را به جامعه معرفی کند.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را نقشه راهی جهت پیشرفت کشور در دهه پنجم انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب مسیر پیشرفت انقلاب را به خوبی معین و مشخص کرده است، افزود: با حرکت در این مسیر تعیین شده به رشد و بالندگی دست خواهیم یافت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نگاه به بیانیه گام دوم با عمیق باشد و از برداشت‌های سطحی نسبت به آن پرهیز شود، خاطرنشان کرد: این بیانیه مهم محصول مدیریت جامع مقام معظم رهبری در طول دهه‌های اخیر است که به رشته تحریر درآمده است.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر امید واقع بینانه است که سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: در قالب این بیانیه مهم می‌توان میراث عظیم انقلاب به شیوه‌ای هوشمندانه به نسل جوان انتقال داد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده، ملت ایران ملتی تمدن ساز در طول تاریخ معرفی کرد و افزود: این ملت هوشیار و با بصیرت در چهل سال اخیر همواره با ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه دشمنان داخلی و خارجی از کرامت و شعار اصیل انقلاب دفاع و حراست کرده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حفظ و پایبندی ملت بزرگ ایران به شعار‌های انقلاب را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این ملت تمدن ساز دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید بدانند که در سایه عمل به این بیانیه مهم می‌توانند گام‌های بسیار بلندی در جهت تحقق آرمان‌های نظام در دهه پنجم انقلاب بردارند.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران به نقش مهم حوزه‌های علمیه در قبال این بیانیه مهم اشاره کرد و با بیان این که یکی از رسالت‌های حوزه در این خصوص تبیین صحیح آن در جامعه است، افزود: حوزه باید راهکار‌های اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را به جامعه معرفی کند.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده از استخراج سرفصل‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه علمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این فصول مهم جهت برگزاری نشست‌های علمی در سطح مدارس علمیه از سال تحصیلی جدید مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری همواره پیشگام بوده است، تصریح کرد: حوزه با نگاه علمی و تبلیغی در راستای این بیانیه مهم می‌تواند گام‌های مؤثری در جامعه اسلامی بردارد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات