۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۲۹۰۹۳
حجت الاسلام سبحانی:

انتخاب اصلح لازمه رفع مشکلات کشور است

انتخاب اصلح لازمه رفع مشکلات کشور است
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بر ضرورت توجه مردم به انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه رفع مشکلات کشور و مردم است.

حجت الاسلام محمد رضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مجلس شورای اسلامی از مهم ترین ارکان کشور است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت به نقش نمایندگان مجلس در اجرای قانون اشاره کرد و عنوان داشت: نمایندگان مجلس بایستی با تعهد و تخصص قوانینی را تصویب کنند که موجب تعالی و برون رفت کشور از مشکلات شود.

وی ادامه داد: مسؤولیت پذیری ها باید با نیت الهی و احساس وظیفه در زمینه رفع مشکلات و آلام مردم باشد.

حجت الاسلام سبحانی با بیان ضرورت نظارت و مراقبت مسؤولان در برگزاری انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: انتخابات امانت ملت است و باید زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود.

وی اظهار داشت: باید انتخاباتی سالم و به دور از مسائل حاشیه ای برگزار شود و با نظارتی به موقع و دقیق جلوی حاشیه سازی گرفته شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت به نقش مردم در برگزاری انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: میزان رأی مردم است و حضور مردم در انتخابات نشان از اراده ملی بوده و باید زمیه حضور حداکثری مردم فراهم شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات