۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۳۳۴۵۷

تظاهرات ضد صهیونیستی و آمریکایی در استان اردبیل برگزار شد

تظاهرات ضد صهیونیستی و آمریکایی در استان اردبیل برگزار شد
در پی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تظاهرات ضد صهیونیستی و آمریکایی در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تظاهرات ضد صهیونیستی و آمریکایی در تمامی شهرهای اردبیل برگزار شد و در این مراسم مردم ولایتمدار و دارالارشاد اردبیل یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان و سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه در تمامی شهرهای استان اردبیل برگزار و مردم ولایی استان فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در محکومیت جنایت شهادت فرمانده سپاه قدس ایران و معاون فرمانده حشدالشعبی در عراق در سراسر استان سر دادند.

مردم اردبیل با حضور در این راهپیمایی و تظاهرات ضد آمریکایی جنایت‌های صهیونیستی را محکوم کرده و این اقدام را ناپسند دانستند.

مردم استان اردبیل همانند مردم سایر استان‌های کشور با حضور در این راهپیمایی نشان دادند که راه شهادت راه همه جوانان کشور است و چنین جنایت‌هایی هیچگاه راه مبارزه با استکبار را متوقف نخواهد کرد.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی

مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی با حضور فرماندهان سپاه استان و مسئولان ارشد استانی و استاندار اردبیل نیز پیش از ظهر امروز برگزار شد و در این مراسم حاضران یاد و نام شهدای والامقام را گرامی داشته و به سوگواری پرداختند.

مردم اردبیل از ساعات اولیه صبح امروز با شنیدن خبر شهادت سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی این شهر حضور یافته و با نصب پارچه‌های مشکی و پخش قرآن در سوگ شهادت این سردار رشید سپاه اسلام نشستند.

مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی با حضور فرماندهان سپاه استان و مسئولان ارشد استانی و استاندار اردبیل به صورت باشکوه و منظم برگزار شد و در این مراسم حاضران یاد و نام شهدای والامقام را گرامی داشته و به سوگواری پرداختند.

مسئولان در این مراسم ترامپ و اقدامات تروریستی آمریکا را محکوم کرده و اظهار داشتند: به‌خاطر این اقدام و عمل ناپسند سکوت نخواهیم کرد و انتقام شهادت سردار سلیمانی را از دشمنان نظام انقلاب اسلامی می‌گیریم.

از سوی مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی در پی شهادت سردار سلیمانی اعلام شد.

ساعت 1:20 دقیقه بامداد چند بالگرد آمریکایی به همراه پهپاد در نزدیکی فرودگاهی در بغداد، 2 خودروی بسیج مردمی عراق را هدف قرار دادند که در نتیجه سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و بیش از 9 تن از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

نیروهای تروریستی آمریکایی عهده‌دار مسئولیت این کار شدند و پروازهای خودشان را تا ساعتی پیش بر فراز شهر بغداد بیشتر کردند و فضای بغداد را تصاحب کردند و حاکمیت عراق را نقض کردند.

سفارت آمریکا نیز به تمامی کارمندان آمریکایی دستور داده فردا بغداد را ترک کنند و منطقه سبز بغداد کاملا از سوی دولت عراق مسدود شده است و منتظر واکنش دولت عراق هستیم.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را تائید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.»/1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات