۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۳۳۶۴۷
استاد حوزه علمیه قم:

سردار سلیمانی نماد جهانی مقاومت علیه مستکبران است

سردار سلیمانی نماد جهانی مقاومت علیه مستکبران است
حجت الاسلام احتشام خون شهید سلیمانی را زمینه ساز تسریع اضمحلال مستکبران دانست و گفت: همان گونه که خون شهید بهشتی انقلاب اسلامی را از چنگال منافقین آزاد کرد.

حجت الاسلام علی احتشام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسیلت و تبریک شهادت سردار سلیمانی گفت: ماهیت انقلاب اسلامی درون مرزی نیست؛ به عبارت دیگر اهداف امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب جهانی است.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی که از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است به نماد جهانی مقاومت تبدیل می شود.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: اگر می بینیم در تمامی جهان آزادی خواهان در شهادت سردار سلیمانی به سوگ نشسته اند و تمامی جبهه مقاومت اسلامی بلکه مستضعفین خونخواه او هستند، رمز و راز آن را باید در پیام جهانی انقلاب اسلامی جست و جو کرد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: به عبارت دیگر آنچه که می تواند شخصیت بزرگ این شهید را برای ادامه راهش برای دوستان و شیفتگانش در سراسر جهان روشن کند، فهمیدن پیام اسلام نابی که امام خمینی به عنوان زیربنای انقلاب اسلامی بیان کرده، است.

وی با تأکید بر این که به دلیل گره خوردن شخصیت بزرگ سردار سلیمانی با شخصیت انقلابی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همه خونخواه او خواهند بود، گفت: همان گونه که شهید بهشتی با شهادتش انقلاب اسلامی را از چنگال اسارت منافقین آزاد کرد و همان گونه که خون شهید مطهری آثار اسلامی اش را احیا کرد و همان گونه که حیات شهید سلیمانی اسرائیل را ذلیل کرد خون شهید سلیمانی زمینه اضمحلال و نابودی مستکبران جهانی را تسریع خواهد کرد.

حجت الاسلام احتشام اضافه کرد: پیام مظلومیت خون سردار سلیمانی راه انقلاب و فرزندان انقلابی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را برای پیمودن اهداف والای انقلاب اسلامی راحت تر خواهد کرد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات