۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۳۴۲۵۱
امام جمعه خرم آباد:

انتخاب فرد اصلح رسالت خطیر مردم در انتخابات است

انتخاب فرد اصلح رسالت خطیر مردم در انتخابات است
امام جمعه بروجرد به نقش مردم در سرنوشت کشور و روند برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخاب فرد اصلح رسالت مهم مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، بعداز ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بزرگداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی جهان اسلام را در زمان حیات و شهادتش تحت تأثیر خود قرار داده و اخلاص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی او را محبوب دل ها کرده است.

شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت و انقلاب است

حجت الاسلام حسینی از شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان تربیت یافته مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: سردار سلیمانی در زمان حیات خود  و چه با شهادتش خون پاکش منشأ خیر برای جهان اسلام بود.

امام جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید مؤلفه های انتخاب اصلح را بین مردم تبیین کرد.

وی با اشاره به نقش مردم در برگزاری روند انتخابات و تأثیر رأی مردم در سرنوشت کشور خاطرنشان کرد: مردم بر اساس وظیفه ذاتی خویش باید با هوشیاری و آگاهی افراد مؤمن، با اخلاص، توانمند، کاردان و اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت تشکیل مجلس انقلابی تأکید کرد و اظهار داشت: در این راستا مردم باید فرد شایسته و انقلابی را به عنوان نماینده خویش انتخاب کنند.

وی از مسؤولان به عنوان خادم مردم یاد کرد و گفت: انتخاب فرد اصلح از معیارهای خدمتگزاری به مردم است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات