۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۳۹۹۶۳
حجت‌الاسلام ماندگاری:

شرکت حداکثری در انتخابات انتقام از دشمنان است

شرکت حداکثری در انتخابات انتقام از دشمنان است
رییس هیأت مدیره شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت گفت: مشارکت حداقلی در انتخابات موجب پیشروی دشمن می‌شود و شرکت ما در انتخابات انتقام گرفتن از دشمن است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری در محفل سخنرانی شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات پیش‌روی اسفندماه یکی از امتحانات الهی برای مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: مادر سه ویژگی و سه وظیفه اساسی دارد که باید به‌درستی این مسائل مورد تبیین واقع شود.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی مادر، واسطه خلقت بودن است به همین علت مادر وظیفه دارد به فرزندان خود بگوید این دنیا تفریح‌گاه، خوابگاه و.. نیست بلکه دنیا محل کشت و گذر است و باید مادر معلم فرزندان خود باشد.

وی تأکید کرد: مادر واسطه نعمت است و شرط بهره‌مندی از نعمات الهی، ولایت است و باید مادر این مسئله را برای فرزندان خود تبیین نماید.

ماندگاری یادآور شد: مادر واسطه شفاعت و مغفرت است و حضرت زهرا سلام‌الله علیها شفیعه روز قیامت هستند و خداوند به‌واسطه شفاعت و طلب مغفرت مادران، از معاصی فرزندان گذشت خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات اسفندماه گفت: ما برای حفظ مکتب اهل‌بیت(ع)، امام و شهدا و… وظیفه‌ای داریم و شهدا یک امانت را در اختیار ما گذاشته‌اند و باید این امانت را به اهلش بسپاریم.

ماندگاری خاطرنشان کرد: بدترین راه حل مسئله، پاک کردن صورت‌مسئله است و شرکت نکردن در انتخابات یک کار غیرعقلانی و غیرمنطقی است.

وی تأکید کرد: انتخاب نکردن، انجام‌وظیفه نیست و موجب تضعیف نظام خواهد شد و موجب دست‌اندازی دشمنان خواهد شد.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: انتخاب کردن حق الهی، اسلامی و قانونی است و خرابی‌ها مربوط به اصل انتخابات نیست بلکه به نوع انتخاب است.

ماندگاری خاطرنشان کرد: شرکت نکردن در انتخابات به معنای محروم نمودن انسان از حقوق خود است و راه را برای دشمن باز می‌کند.

وی تأکید کرد: شرکت مردم در تشییع شهید سلیمانی یک رفراندوم بود و دشمن عقب‌نشینی کرد همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد.

ماندگاری گفت: مشارکت حداقلی در انتخابات موجب پیشروی دشمن می‌شود و انتقام ما از دشمن شرکت در انتخابات است.

وی افزود: ما باید به انسان‌های فهمیده، خدمتگزار، ساده‌زیست، تابع ولایت، دلسوز، اهل تقوا، حافظ بیت‌المال، حامی حقوق مردم، مجاهد، دشمن‌ستیز، شجاع و نترس رأی دهیم.

رئیس هیأت مدیره شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت در پایان گفت: مجلس قوی پشتوانه نظام خواهد بود و باید به افرادی رأی دهیم که به فکر جیب خود نباشند./1370/ج

ارسال نظرات