۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۵۱۲۶۵
نماینده حضرت آیت الله سیستانی:

مسائل بشردوستانه، محور رهنمودهای مرجعیت عالی شیعیان عراق است

مسائل بشردوستانه، محور رهنمودهای مرجعیت عالی شیعیان عراق است
تولیت آستان مقدس حسینی در بازدید از پروژه درمانی «الحیاة»، مسائل بشردوستانه را محور رهنمودهای مرجعیت عالی شیعیان عراق دانست.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا به نقل از به وبسایت «عین الانباء»، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی در بازدید از بیمارستان در دست احداث «الحیاة»، محور رهنمودهای مرجعیت عالی شیعیان عراق را مسائل بشردوستانه دانست.

شیخ عبدالمهدی کربلایی ادامه داد: آستان مقدس حسینی با توجه به رهنمودهای آیت الله سیستانی، شماری از پروژه های در دست احداث را متوقف کرد و کار احداث بیمارستان الحیاه به منظور رفاه حال بیماران مبتلا به کرونا را در دستور کار خود قرار داد.

نماینده آیت الله سیستانی افزود: عراق در مرحله ای به سر می برد که باید همه تلاش ها بر مبارزه با ویروس کرونا متمرکز شود و بدین منظور نیز آستان مقدس حسینی پروژه هایی مشابه پروژه احداث بیمارستان الحیات در بغداد و نجف اشرف آغاز کرده است.

گفتنی است که افزون بر آستان مقدس حسینی، بیمارستان تخصصی الکفیل وابسته به آستان مقدس عباسی به منظور مبارزه با ویروس کرونا، اخیرا  یک مرکز درمانی مهمی را به بیمارستان عمومی الهندیه شهرستان طویریج اهدا کرد./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
سلام عزیزانی که موافق راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و قوی شدن وطنمان در حوزه اینترنت و فضای مجازی اند حتما این پویش ک توسط جمعی از دوستان انقلابی ایجاد شده رو حمایت کنند
0
0