۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۵۶۹۲۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه لازمه ارتقای فعالیت های پژوهشی طلاب است

تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه لازمه ارتقای فعالیت های پژوهشی طلاب است
حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تجهیز و به روزسانی منابع در کتابخانه های مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: تجهیز کتابخانه ها لازمه ارتقای فعالیت های پژوهشی طلاب است.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به بیان اهمیت پژوهش در حوزه پرداخت و عنوان داشت: پژوهش پایه و اساس نیازهای حوزه و طلاب است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه تحقیق و پژوهش زیربنای علوم حوزه است، تأکید کرد: باید زیرساخت های پژوهشی برای طلاب فراهم شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه یکی از موارد مهمی است که به رشد علمی و پژوهشی طلبه می تواند کمک کند، باید کتابخانه ها تجهیز و منابع مورد نیاز طلبه در زمینه های علمی مختلف در دسترس طلبه قرار گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی اظهار داشت: با به روز رسانی منابع علمی و پژوهشی در مدارس علمیه فرصتی فراهم می شود تا در کنار تشویق طلبه به انجام فعالیت پژوهشی هدف و انگیزه طلبه نیز تقویت شود.

وی با بیان اینکه باید فعالیت پژوهشی طلاب به سمت نیازهای جامعه هدایت شود، خاطرنشان کرد: در این راستا می توان از ظرفیت اساتید پژوهش بهره مند شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان کرد: اساتید در اولویت بندی مباحث پژوهشی و تشویق طلبه به سمت انجام فعالیت های پژوهشی نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام عبدللهی اذعان داشت: همواره دوره های پژوهشی و تخصصی ویژه اساتید برگزار خواهد شد تا بتوان از توانمندی و حضور اساتید پژوهش در حوزه و تربیت طلبه پژوهش محور که رسالت حوزه علمیه است به خوبی بهره مند شد./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات