۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۵۷۵۶۸
در گزارش فعالیت‌های گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب مطرح شد؛

پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان برای ترخیص بیماران کرونایی نیازمند

پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان برای ترخیص بیماران کرونایی نیازمند
حجت الاسلام شفیعی گزارشی از فعالیت‌های گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب ارائه کرد و گفت: ۳۵۰ طلبه در بیمارستان‌های قم مشغول به فعالیت‌ هستند.

حجت الاسلام شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با ارائه گزارشی از فعالیت های گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب اظهار کرد: همراهی بیماران اساس تشکیل این گروه جهادی است یعنی طلاب نقش همراه بیمار را ایفا می کنند.

مسؤول گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب با اشاره به فعالیت های صورت گرفته این گروه در زمینه همدلی مؤمنانه و مواسات، گفت: توزیع بیش از دو هزار و 500 بسته غذایی و تأمین هزینه 100 میلیون تومانی برای ترخیص بیماران نیازمند از فعالیت های گروه جهادی جمعیت همراهان جهادی طلاب است.

وی افزود: اجرای طرح تحفه درویش نیز از فعالیت های گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب است که در این طرح از بیماران و کادر درمان با آب هویج، کمپوت آجیل و موارد دیگر پذیرایی صورت می گرفت که نزدیک به صد میلیون تومان در این طرح هزینه شد.

حجت الاسلام شفیعی در زمینه تعداد و زمان فعالیت گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب تبیین کرد: اساس تشکیل این گروه طلاب هستند اما غیر طلبه نیز در این گروه فعالیت می کنند؛ 350 طلبه و 170 عضو غیر طلبه جمعا 520 نفر از اعضای گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب در بیمارستان قم مستقر بودند.

وی اضافه کرد: 200 نفر نیز در خارج بیمارستان مشغول فعالیت بودند که برقراری سه ایستگاه آبمیوه گیری و توزیع بسته های غذایی و فعالیت های مختلف دیگری را انجام می دادند؛ فعالیت این گروه در قم از ششم اسفندماه آغاز و تا 25 اردیبهشت ماه ادامه داشت.

مسؤول گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب خاطرنشان کرد: پس از شیوع کرونا در استان خوزستان، طلاب این گروه به مدت سه هفته در بیمارستان های خوزستان مستقر شدند و پس از ورود طلاب بومی عرصه را به آنها تحویل دادند.

وی اضافه کرد: اکنون اعضای گروه جمعیت همراهان جهادی طلاب در بندرعباس و بوشهر مستقر هستند که با هماهنگی های صورت گرفته اعضای مستقر در بوشهر دیروز وارد بیمارستان ها شدند و  در بندرعباس نیز امروز عصر وارد بیمارستان ها خواهند شد./1324/ت302/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
خدا بر توفیقاتشون بیافزاید، در شرایطی که بسیاری دنبال دنیا هستند وجود چنین افرادی موجب قوت قلب میشه که هنوز مهربانی و لطف خدا در جامعه جاری است
0
0