۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۳۹۱۷
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه مطرح کرد؛

ضرورت بیان نکات اخلاقی، تربیتی و سیره بزرگان دین برای طلاب

ضرورت بیان نکات اخلاقی، تربیتی و سیره بزرگان دین برای طلاب
آذربایجان غربی - حجت الاسلام قاسم خانی گفت: اگر حوزه به دنبال آن است که همگام با گام دوم انقلاب قدم بردارد، باید خود را در زمینه انقلابی بودن، عدالت و معنویت، تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،  حجت الاسلام والمسلمین حجت قاسم خانی در جلسه شورای آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه با اشاره به نقش بارز اساتید در تربیت علمی و اخلاقی طلاب گفت:  اساتید در تربیت علمی و اخلاقی طلاب نقش به سزایی دارند و انتظار می رود اساتید ضمن بیان نکات اخلاقی و تربیتی به طلاب ، سیره و منش بزرگان دین را بیان کنند.

وی ادامه داد: حوزه‌های علميه همیشه و در طول تاريخ، كانون تربيت عالمان ربانی و سربازان امام زمان (عج) بوده است و به‌ عنوان وارثان پيامبران در راه اعتلای دين خدا و گسترش پيام آسمانی اسلام تلاش کرده اند.

حجت الاسلام قاسم خانی تصریح کرد: کسی می تواند در حوزه علمیه موفق باشد که هم جسمش و هم روحش با اهداف و آرمان های انقلاب و رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همسو و همرنگ باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، آنقدر قوی و آینده ساز است که می‌توان با استفاده از آن، به اهداف عالی اسلام و دین دست پیدا کرد.

وی در پایان  با تاکید بر اینکه پیش بردن اهداف گام دوم در جامعه، از وظایف مهم حوزه‌های علمیه است، یادآور شد: اگر حوزه به دنبال آن است که همگام با گام دوم انقلاب قدم بردارد، باید خود را در زمینه انقلابی بودن، عدالت و معنویت، تقویت کند که این جز با تلاش شما اساتید میسر نخواهد بود.

لازم بذکر است در پایان این جلسه اساتید برای آزمون های هفتگی و جامع و ارزشیابی مستمر از طلاب، تبادل نظر کردند./1500//210/خ

 

 

 

ارسال نظرات