۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۶۵۴۹۱
سرپرست مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود:

اهداف قیام عاشورا در جامعه تبیین شود

اهداف قیام عاشورا در جامعه تبیین شود
لرستان - حسینی به رسالت خطیر طلاب و مبلغان در زمینه بصیرت بخشی در جامعه اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی باید اهداف قیام عاشورا تبیین و روشنگری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عصمت حسینی، بعدازظهر امروز در نشست فرهنگی پژوهشی در جمع طلاب خواهر شهرستان دورود با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین گفت: با توجه به عدم توفیق زیارت امام حسین(ع) در کربلا به علت شیوع ویروس کرونا، طلاب در زمینه برگزاری عزاداری این ایام باید تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا باشند.

سرپرست مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی و بیان اهداف قیام عاشورا باید مردم را از جهل و نادانی دور کرد.

وی با بیان مطالبی در زمینه زیارت اربعین و فضیلت آن خاطرنشان کرد: انجام فعایت های تبلیغی به ویژه در فضای مجازی فرصتی برای تبیین اهداف قیام عاشورا و روشنگری در جامعه است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اهمیت و ارزش علم آموزی پرداخت و گفت: علم سرمایه ای است که همواره باقی می ماند و مسیر علم آموزی تا قیامت ادامه دارد.

وی اذعان داشت: بهترین سرمایه و اندوخته ای که در دنیا و آخرت ارزش دارد که به خاطر آن زحمت بکشید و عمر خود را در راه به دست آوردن آن بگذارید، علم آموزی است.

سرپرست مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود خاطرنشان کرد: طلاب باید تلاش و پشتکار داشته باشند و برای کسب معارف دین از فرصت ها نهایت بهره را ببرند.

وی رمز موفقیت هر طلبه را داشتن هدف و انگیزه برای رسیدن به آن هدف عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف طلبگی باید تلاش و پشتکار داشته باشید./9451//302/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات