۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۷۸۰۳۶

اعزام ۴۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی لرستان در ماه رمضان

اعزام ۴۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی لرستان در ماه رمضان
حجت الاسلام قدرتی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۴۰۰ مبلغ و روحانی به مناطق شهری و روستایی لرستان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: در ماه مبارک رمضان برنامه ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در مساجد استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه هیچ مسجدی در ماه رمضان تعطیل نیست، افزود: با توجه به شرایط و وضعیت قرمز کرونایی در لرستان ممکن است اجتماعی صورت نگیرد ولی مساجد تعطیل نخواهند بود.

وی ادامه داد: نباید اجازه داده شود که روح دعا و نیایش از مردم گرفته شود، در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

جریان معنوی ماه مبارک رمضان تبدیل به گفتمان خواهد شد

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: جریان معنوی ماه مبارک رمضان امسال تبدیل به گفتمان خواهد شد و در این راستا تبلیغات مناسب صورت می گیرد.

وی از برگزاری محافل قرآنی و مذهبی در بوستان‌ها و پارک‌ها خبر داد و گفت: نصب بیلبوردها و اقدامات فرهنگی در سطح شهر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: غبارروبی مساجد، برپایی نمایشگاه کتاب در کنار مساجد، رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان، برگزاری جشنواره‌های ورزشی و اجرای برنامه‌های ویژه زوج‌های جوان از دیگر ویژه برنامه های ماه مبارک رمان است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اعزام 400 مبلغ در ماه مبارک رمضان در استان لرستان تصریح کرد: با توجه به وضعیت کرونایی استان لرستان شرایط تبلیغی نسبت به سال های گذشته متفاوت تر است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات