۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۸۷۵۵۲
امام جمعه شهرستان دالاهو:

وحدت شالوده اصلی دین اسلام است

وحدت شالوده اصلی دین اسلام است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی با بیان اینکه وحدت شالوده اصلی دین اسلام است، گفت: مردم کرمانشاه با درایت و بصیرت خود توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را خنثی ساخته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی ظهر امروز در دیدار جمعی از معتمدین شهرستان دالاهو ضمن تسلیت ایام محرم و صفر اظهار داشت: وحدت شالوده اصلی دین اسلام است، اسلام توجه و تأکیدات بسیاری نسبت به وحدت بین برادران دینی دارد.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: بنابراین باید به هر نحو ممکن در مقابل جریاناتی که به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف مسلمین هستند ایستادگی کنیم و با بصیرت توطئه های پیچیده آنان را خنثی نماییم.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی گروه های تجزیه طلب در کشور به دنبال ایجاد یک فضای دو قطبی بین ملت بودند و در این مسیر مشکلاتی را برای انقلاب نوپای جمهوری اسلامی پیش آوردند.

حجت الاسلام ساداتی در ادامه افزود: با این وجود بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان شاهد وحدت و انسجام مثال زدنی در سطح کشور به ویژه استان کرمانشاه هستیم که این نشان از درایت و بصیرت مردمان این خطه از ایران اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: با این وجود نباید لحظه ای در مقابل توطئه های دشمنان غفلت کنیم، به عینه دیده می شود که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به صورت شبانه روز برنامه های بسیاری برای تخریب اعتقادات دینی و فرهنگی ملت ایران پخش می کنند که باید برای تقابل با این ناتوی فرهنگی برنامه های مدون و کارآمد اندیشیده شود.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: خوشبختانه با وجود تنوع مذهبی در دالاهو، بازهم شاهد یک وحدت و برادری بسیار خوب و مثال زدنی در سطح شهرستان هستیم و امیدواریم که این وحدت همچنان به قوت خود باقی بماند.

حجت الاسلام ساداتی اظهار داشت: علیرغم اینکه منطقه دالاهو در بحث استراتژیک بسیار حساس است، باز هم تلاش گروه های معاند و ضد انقلاب در این شهرستان با هوشیاری و بصیرت ملت ایران همیشه خنثی شده است و این تلاش های 40 ساله دشمنان در این منطقه همواره به در بسته خورده است./1400/پ210/

ارسال نظرات