۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۸۷۹۳۰
آیت الله فقیهی:

آیت الله فیض گیلانی خدمات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف از خود به جای گذاشت

آیت الله فیض گیلانی خدمات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف از خود به جای گذاشت
آیت الله فقیهی با صدور پیام تسلیتی در پی درگذشت آیت الله فیض گیلانی تصریح کرد: ایشان خدمات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف دینی، سیاسی و فرهنگی از خود به جای گذاشت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پی درگذشت آیت الله محمد علی فیض گیلانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد آیت‌الله محمد علی فیض گیلانی رضوان الله علیه، از مجاهدین سال های پیش از انقلاب، موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

این فقید سعید از محضر اساتید بزرگ و وارسته ای همچون آیت الله العظمی بروجردی و امام خمینی (ره) بهره های فراوانی علمی و معنوی بردند و خدمات ارزشمندی در عرصه های مختلف دینی، سیاسی و فرهنگی از خود به جای گذاشتند.

ریاست و قائم مقام دیوان عدالت اداری، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و عضویت در شورای گزینش قضات به نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله فعالیت ها و  خدمات ارزنده  این شخصیت بزرگوار به شمار می رود.

اینجانب فقدان این عالم پارسا را به محضر بقیه الله الاعظم، ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های  علمیه، شاگردان و بیت شریف و فرزندان مکرّم  آن عالم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

ان شاءالله روح این عالم پارسا قرین رحمت الهی و محشور با اولیاء ابرار گردد.

محسن فقیهی

ارسال نظرات