۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۷۰۳۷۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

کانون مساجد بازوان فرهنگی جامعه هستند

کانون مساجد بازوان فرهنگی جامعه هستند
لرستان- حجت الاسلام قدرتی از کانون مساجد با عنوان بازوان فرهنگی جامعه یاد کرد و گفت: تقویت کانون های مساجد بستر تقویت برنامه فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در دیدار با مدیران و کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان لرستان به مناسبت بزرگداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان فرهنگی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت بهره مندی از این ظرفیت در جهت جذب حداکثری جوانان و مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و افزود: در این راستا باید برنامه کانون ها تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت کانون های مساجد بستر تقویت برنامه فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بزرگ فرهنگی برای برون سپاری کارهای دستگاه های اجرایی هستند و همکاری دستگاه ها در رشد و اعتلای فرهنگ جامعه و مقابله با آسیب ها مؤثر است.

وی در ادامه با بیان اینکه کانون های مساجد بستری برای بهره برداری از ظرفیت های مردمی هستند، یادآور شد: این ظرفیت ها باید تقویت و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: با معرفی کانون ها به عنوان بازوان توانمند ادارات در سطح روستاها و متولی حوزه های فرهنگ و هنر جایگاه ویژه‌ای را برای کانون ها تعریف کرده اند.

وی بیان کرد: در دو سال اخیر شاهد فعالیت خوب کانون های مساجد و هم افزایی و مشارکت ستاد کانون های مساجد در برنامه های فرهنگی و هنری دستگاه های اجرایی هستیم و این اقدامات چشم گیر است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات