۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۷۰۵۰۵۱
حجت الاسلام کلاه کج خبر داد؛

افتتاح خانه هنرمندان خوزستان در سال جدید

افتتاح خانه هنرمندان خوزستان در سال جدید
حجت الاسلام کلاه کج از افتتاح خانه هنرمندان خوزستان در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در 6 هزار مترمربع در اهواز افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عصر امروز، در نخستین نشست هم اندیشی خود با رسانه های خوزستان که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، گفت: رسانه و مطبوعات برای ما بسیار مهم است که به همین سبب نخستین نشست خود را با اصحاب رسانه برگزار کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که همه تلاش خود را جهت ارتقای ارتباط رسانه‌ها با دستگاه‌های گوناگون برای بازتاب خدمت رسانی دولت به مردم و ایجاد روحیه امید و نشاط عمومی به کار خواهم بست، ابرازداشت: تلاش می کنیم ارتباط رسانه ها با دستگاه ها در قالب جلسات هفتگی به صورت جلسات مطالبه‌گری و پرسشگری با حفظ موازین قانونی با حضور مدیران استانی در سال جدید برگزار شود.

وی با بیان این که در خوزستان سخن از حذف هیچ رسانه‌ای نیست، تصریح کرد: تلاش خواهم کرد رسانه به جایگاه واقعی خود برسد.

حجت الاسلام کلاه کج ساماندهی رسانه ها را یک ضرورت دانست و اظهارداشت: اگر رسانه‌های ما شناسنامه‌دار شوند حمایت از آنها افزایش پیدا می کند و علت اینکه کمترین بهره را از یارانه‌های مطبوعات می‌بریم تعداد کم مجوزهای ما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که این نشست به منظور شنیدن صدای رسانه‌ها برگزار شده است، گفت: مدیران باید گوش شنوا و رسانه‌ها نمایندگان مردم باشند.

وی با بیان این که تلاش ما تخصصی کردن مطبوعات و خبرنگاران است، افزود: برای مطالبه گری از مجموعه‌های گوناگون استان باید رسانه ها تخصصی شوند؛ بنابراین در این راستا باید روی آموزش تخصصی رسانه‌ها کار کنیم.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح خانه هنرمندان خوزستان در 6 هزار متر مربع در آغاز سال آینده در اهواز خبر داد و اظهارداشت: بخشی از فضای خانه هنرمندان به خانه مطبوعات اختصاص می یابد.

حجت الاسلام کلاه کج با بیان این که در سال جدید جشنواره‌های نمایشی در رشته‌های گوناگون برگزار خواهد شد، ابرازداشت: این جشنواره ها با هدف فراهم کردن فضای پرنشاط برای مردم خوزستان است؛ از این رو از همه جریانات و تفکرات دعوت می‌کنیم تا در این راستا نظرات و پیشنهادات خود را به ما ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به  ضرورت هویت سازی فرهنگی در خوزستان بیان داشت: خوزستان در بخش هویت‌سازی در موسیقی، شعر و مفاخر در کشور زبانزد است که باید از این ظرفیت استفاده شود./9454/پ210/

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات