۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۷۰۵۷۴۱
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

نباید با شعار سال برخورد نمادین شود/ضرورت حفظ ارزش ها در برنامه های فرهنگی

نباید با شعار سال برخورد نمادین شود/ضرورت حفظ ارزش ها در برنامه های فرهنگی
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نامگذاری امسال گفت: نباید با این شعار برخورد شعاری شود بلکه باید برخورد رفتاری، عملیاتی و اجرایی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار شهردار، اعضای شورای و جمعی از معاونین شهرداری ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زا، گفت: نباید با این شعار برخورد شعاری شود بلکه باید برخورد رفتاری، عملیاتی و اجرایی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهر را امانتی در دست شورای اسلامی و شهرداری دانست و افزود: باید با این امانت با دقت، دغدغه فراوان و بالا و در راستای جلب رضایت مردم که رضایت خدا را هم به دنبال دارد رفتار کنیم.

امام جمعه ساری بر ضرورت جهادی و استشهادی عمل کردن مدیران در عرصه خدمت گزاری تأکید کرد و گفت: مدیران باید آماده قربانی و فداکاری کردن خود و تمام وجودشان در مسیر خدمت به مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که باید یک الگو و چشم اندازی از برنامه های یک ساله و دو ساله شهرداری برای آینده مشخص شود، تصریح کرد: شهرداری ساری باید چند کار بزرگ و تحولی را برای سال های آینده در دستور کار خود قرار دهد تا بر اساس این برنامه ها از شما مطالبه گری داشته باشیم.

وی بر ضرورت حفظ سلامت کاری، رفتاری، اخلاقی و مالی همه کارکنان و پرسنل شهرداری تأکید کرد و گفت: اگر خدای ناکرده فساد در کارها رسوخ کند مشکلاتی پیش خواهد آمد و امور پیش نخواهد رفت.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود افزود: باید سلامت اداری حفظ شود و همان طور که بیت المال نزد شما امانت است در حفظ نیروها نیز باید کوشا باشد تا خدای ناکرده ضایع نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه گاهی به بهانه شادی برنامه هایی می گذارند که فرهنگ غرب و بی اخلاقی ها را در جامعه ترویج می کنند، بیان داشت: شادی خوب است اما نه این که به بهانه شادی مسائل دیگر را ترویج کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت حفظ چارچوب ها در برنامه های شاد تأکید کرد و افزود: برای ما حفظ ارزش ها خیلی مهم است؛ شهدا افتخار ما هستند همه ما باید در مسیر حفظ ارزش ها حرکت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از عدم فضا سازی مناسب شهری در ایام نیمه شعبان گلایه کرد و گفت: متأسفانه این فضا سازی مناسب صورت نگرفته و نباید این گونه باشد چون نیمه شعبان برای ما بسیار مهم است.

امام جمعه ساری همچنین به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با تأکید بر حفظ حرمت این ماه در جامعه اظهار کرد: باید فضا سازی شهری به سمت فضای معنوی حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که در این کشور هر چه داریم به برکت شهدا است، گفت: به همین دلیل همه باید در جایگاهی که قرار دارند حافظ ارزش های مورد توجه شهدا باشند./950/

ارسال نظرات