۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۰۸۷۵۱
مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری دوره‌های توانمندسازی مؤسسات قرآنی در کرمانشاه

برگزاری دوره‌های توانمندسازی مؤسسات قرآنی در کرمانشاه
کرمانشاه ـ سلیمی از برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه مؤسسات قرآن استان خبر داد و گفت: دوره‌های مذکور با هدف ارتقای سطح دانش مدیران مؤسسات قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پیمان سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی مؤسسات قرآن کرمانشاه به اهداف مهم اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح دانش مدیریت مؤسسات از جمله اهداف اجرای طرح مذکور است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه به برگزاری دوره آموزش آنلاین قرآن کریم در کرمانشاه که از دوره‌ های ویژه توانمند سازی مؤسسات استان در طول سال جاری است اشاره کرد و افزود: این دوره به شیوه حضوری و کارگاهی اجرا شد و در این دوره بیش از ۵۰۰ نفر از مدیران و مربیان قرآنی حضور داشتند.

سلیمی تصریح کرد: دوره مذکور شامل کارگاه آشنایی با مفاهیم و مبانی رایانه، کارگاه آشنایی با مفاهیم اینترنت و تشریح فناوری اطلاعات، کارگاه سواد رسانه‌ای دیجیتال، مجازی و خبری و کارگاه تولید و انتشار محتوا و تشریح زیرساخت‌های تدریس آنلاین بود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: اعطای گواهینامه معتبر و حمایت از طرح‌های شاخص در حوزه فضای مجازی، ساماندهی بیمه تأمین اجتماعی ویژه شغل آنلاین قرآن و ساماندهی تسهیلات وام ۵۰ میلیون تومانی ویژه شغل آنلاین قرآن از مزایای این دوره است./1400/

ارسال نظرات