۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۰۸۸۶۲

توضیحات استاد طائب در مورد انتشار فایل‌ صوتی در شبکه‌های‌اجتماعی+فیلم

توضیحات استاد طائب در مورد انتشار فایل‌ صوتی در شبکه‌های‌اجتماعی+فیلم
حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: از آنجایی که تحلیل‌ها و نظرات بنده شخصی بوده و ربط دادن آن به سازمان اطلاعات سپاه و رییس این سازمان و سپاه پاسداران از درماندگی دشمن است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مورد انتشار فایل‌صوتی منتسب به خود در شبکه‌های‌اجتماعی گفت: آنچه در این فایل‌صوتی در مورد برادر ارجمند و حزب‌اللهی‌مان جناب آقای میثم نیلی منتشر شده است، اعتقاد بنده نه! بلکه ادعای یکی از حاضرین در این جلسه‌ی سه ساعته است که متاسفانه به صورت تقطیع شده در حال انتشار است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: در طول زمان انقلاب، هیچ‌گاه همچون زمان‌فعلی، ما شاهد درک دقیق سران سه‌ قوه (که سابقه دوستی برخی از آنان به بیش از ۴۰سال برمی‌گردد) از مشکلات کشور و رسیدن به تفاهم برای برطرف‌سازی آن‌‌ نبوده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ابراز داشت: با توجه به مشکلات فراوان کشور که بخشی از آن مربوط به دولت قبل و بخش دیگر بخاطر مسائل و مشکلات بین‌المللی است، هیچ کدام از اعضای دولت فعلی به اعتقاد بنده حتی فرصت پرداختن به حواشی و مسائل این چنینی را هم نداشته و ندارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای ریاست آقای قالیباف در مجلس شورای اسلامی، هیچ حکم و دستوری ندادند، افزود: اگر از حرف‌های بنده (که صرفا مبتنی بر دادن مشورت رهبری به افرادی است که با ایشان در مورد ریاست آقای قالیباف مشورت کردند) چنین برداشتی شده است، قطعا غلط است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار خاطر نشان کرد: در جریان ترکیه هم حرف‌‌های بنده تقطیع شده است و روشن است که موضوع ترکیه و عراق مربوط به خود مسؤولان این دو کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان کرد: از آنجایی که تحلیل‌ها و نظرات بنده کاملا شخصی است، ربط دادن آن، به سازمان اطلاعات سپاه و رییس این سازمان و مجموعه سپاه پاسداران، از درماندگی دشمن است.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
درود سلام خدا برعمار بصیر انقلاب حاج مهدی طائب
0
0