۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۱۴۷۲۸
حجت الاسلام حسینی:

حجاب بانوان را از آسیب ها و تهدیدها دور نگه می دارد

حجاب بانوان را از آسیب ها و تهدیدها دور نگه می دارد
لرستان- حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حجاب نمایشگر پاکدامنی و عفیف بودن زنان است، گفت: حفظ حجاب بانوان را از آسیب ها و تهدیدها دور نگه می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، شب گذشته در اجتماع بزرگ حجاب و عفاف گفت: با ظهور اسلام، حجاب هم تکمیل شد و با پیروزی انقلاب، بانوان با حجاب کامل در همه صحنه ها حضور داشتند.

امام جمعه بروجرد افزود: حجاب در واقع نمایشگر پاکدامنی و عفیف بودن زنان است و بانوان را از آسیب ها و تهدیدها دور نگه می دارد.

وی تصریح کرد: طی این سال ها، موفقیت و سربلندی بانوان در همه عرصه ها ثابت کرده که رعایت حجاب مانعی برای موفقیت بانوان نیست بلکه با افتخار و رعایت حجاب می توانند بدرخشند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است و باید از خطرات بدحجابی و همچنین مزایای رعایت حجاب برای بانوان صحبت کرد.

وی حجاب را یادگار گذشتگان دانست و افزود: بی حجابی و بدحجابی ثمره و فرهنگ غربی هاست و باید بانوان به گذشتگان احترام بگذارند و این یادگار با ارزش را نگهداری کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: برخی با پوشش های نامناسب به دنبال ترویج بدحجابی در جامعه هستند و طبق قانون کشف حجاب جرم است و باید برخورد شود.

حجت الاسلام حسنیی خاطرنشان کرد: دشمنان با ترویج بدحجابی و بی بند و باری قصد توطئه دارند ولی باید تلاش کرد تا توطئه دشمن خنثی شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات