۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۱۴۸۲۶
رئیس جمهور:

مردم کرمانشاه ۸ سال جانانه در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند

مردم کرمانشاه ۸ سال جانانه در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند
آیت الله رئیسی گفت: مردم کرمانشاه ۸ سال جانانه در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند و این نشان غیرت و عزت مردمان این دیار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است، مردم این استان هشت سال جانانه در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند و این نشان غیرت و عزت مردمان این دیار است.

رئیس جمهور ادامه داد: کرمانشاه برای اعتلای ایران اسلامی بیش از 10 هزار شهید و بیش از 20 هزار ایثارگر و جانباز تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه زیرساخت های توسعه همه جانبه کرمانشاه برای جهش اقتصادی و صنعتی مهیاست و امروز مرزهای مشترک با کشور عراق این فرصت را در اختیار این استان قرار داده است.

آیت الله رئیسی یادآور شد: در طول هفته های گذشته توسط هیات هایی که به کرمانشاه سفر داشته اند مشکلات و نیازهای این استان به صورت کامل شناسایی شده است و امیدواریم که برای حل این مشکلات اقدامات عملی با سرعت خوبی انجام شود.

وی بیان داشت: در سفر امروز به کرمانشاه با نخبگان و فعالان اقتصادی این استان نشست خواهیم داشت و در این نشست ها تصمیماتی که برای ارتقا و توسعه کرمانشاه ثمربخش خواهد بود اتخاذ خواهد شد./1400/

ارسال نظرات