۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۱۷۸۸۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

باید رفتار و عمل ما رجایی و باهنر گونه باشد

باید رفتار و عمل ما رجایی و باهنر گونه باشد
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: باید رفتار و عمل ما رجایی و باهنر گونه باشد، زیرا این عزیزان همه چیز خود را برای حفظ نظام و امام فدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جلسه ای که به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار، مسؤولین دستگاه های اجرایی و میهمانان اجلاسیه پیر غلامان حسینی(ع) در محل حسینیه شهدا برگزار شد، از شهدا به عنوان مظهر اقتدار و قدرت نظام یاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تبریک هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: باید رفتار و عمل ما رجایی و باهنر گونه باشد، زیرا این عزیزان همه چیز خود را برای حفظ نظام و امام فدا کردند.

وی افزود: با همین گفتار و رفتار و شهادت این عزیزان بود که امروز به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه مطرح هستیم و حتی مسلمین جهان به برکت حرکت شما در جهان سربلند هستند، زیرا شهدا به نظام اقتدار و عظمت بخشیدند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: این که جهاد تبیین در سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جریان دارد و همواره تأکید می فرمایند، دلیل بر اهیمت آن است زیرا باید مردم در جریان قدرت و پیشرفت انقلاب اسلامی قرار گیرند، زیرا شهدا برای تبیین انقلاب جان عزیز خود را تقدیم کردند.

آیت الله علما با تقدیر از تلاش های دولت آیت الله رئیسی تصریح کرد: این بالاترین سرمایه است که رئیس جمهور محترم در متن کار باشد و سالم بماند و این افتخار بزرگی برای دولتمردان است، چون شهیدان رجایی و باهنر الگوهای دولتمردان ما هستند و موفقیت دولت محترم هم به همین خاطر است.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: باید خودمان را محک بزنیم و ببینیم چقدر در مسیر امامین انقلاب هستیم چقدر با معیار های امامین انقلاب برنامه هایمان را تطبیق داده ایم.

در پایان مراسم حضرت آیت الله علما به همراه استاندار و مدیران در مراسم گلباران مزار شهدا شرکت کردند./1400/

ارسال نظرات