۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۱۹۲۸۲
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

کرمانشاه باید زیرساخت‌های روزانه پذیرش ۵۰ هزار زائر کربلا را داشته باشد

کرمانشاه باید زیرساخت‌های روزانه پذیرش ۵۰ هزار زائر کربلا را داشته باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: باید زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی کرمانشاه روزانه پذیرش ۵۰ هزار زائر کربلا را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال مرز خسروی بیشترین تردد زائر را داشته، اظهار داشت: این خدمات رسانی و مهمان نوازی مردم استان در این ایام، برگ زرینی در تاریخ استان کرمانشاه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: همه مردم در حد توان خود به هر نحوی به زائران کربلا خدمت می کنند از جمله کارهای خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، اسکان، اطعام و ... که همگی یک هدف دارند و آن کسب رضایت حضرت سیدالشهدا(ع) است.

وی تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مرز خسروی و اینکه بصورت 24 ساعته می خواهد به زوار ارائه خدمات دهد باید زیرساخت های عمرانی و فرهنگی کرمانشاه روزانه پذیرش 50 هزار زائر کربلا را داشته باشد.

حجت الاسلام احمدی گفت: امسال با توجه به این حجم بالای زائران می طلبد برای سال آینده برنامه ریزی شود، نقاط ضعف را شناسایی و به قوت تبدیل کنیم و نقاط قوت را تقویت کنیم که زائرین اربعین بتوانند به سهولت از این مرز به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی مجاورت این مرز با مرز کردنشین عراق را مثبت ارزیابی کرد و گفت: می توان فرهنگسازی کرد و فرهنگ غنی نوکری امام حسین(ع) را منعکس کرد و به نوعی تبادل فرهنگها صورت بگیرد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: به خدمات رسانی مردم به زوار اشاره کرد و گفت: مردم ما امام حسینی هستند و امیدواریم عنایت امام حسین(ع) شامل حال ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد و این نظام به تمدن اسلامی تبدیل شود./1400/

ارسال نظرات