۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۷۲۰۹۵۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

محصولات تولیدی ایران به لحاظ کیفیت باید سرآمد و زبانزد باشد

محصولات تولیدی ایران به لحاظ کیفیت باید سرآمد و زبانزد باشد
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: محصولات تولیدی جمهوری اسلامی ایران درهرکجای دنیا که باشد به لحاظ کیفیت باید سرآمد و زبانزد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت سایپا سیتروئن کاشان بر اقامه نماز اول وقت در این شرکت تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام به سران اجلاس نماز همه دستگاه ها، فرودگاه ها، قطار‌ها و کشتی‌ها اعلام کرد فعالیت‌های خود را با نماز اول وقت تنظیم کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ابتدای انقلاب اسلامی از سیم خاردار نیز محروم بودیم و صنایع نظامی وارد کننده سیم خاردار بود افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به درجه از پیشرفت رسیده است که کشور اوکراین از ایران به دلیل اطلاعات پهبادی به روسیه معترض است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیشترین تحریم‌ها و در عین حال بیشترین پیشرفت‌ها را در بخش صنایع نظامی دانست، افزود: کشور‌هایی که در دفاع مقدس حتی از دادن سیم خاردار به ما امتناع می‌کردند امروز وارد کننده موشک از جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گفته وی دانشمندان هسته‌ای جهان وقتی با دانشمندان جوان ایرانی در حوزه هسته‌ای روبرو می‌شوند حیرت زده شده و از این همه شتاب و سرعت پیشرفت‌های ایران غبطه می‌خورند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم اهتمام کارگران شرکت سایپا سیتروئن برای افزایش کیفیت تولیدات این شرکت تأکید کرد و گفت: محصولات تولیدی جمهوری اسلامی ایران در هرکجای دنیا که باشد به لحاظ کیفیت باید سرآمد و زبانزد باشد.

لازم به ذکر است، در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سایپا سیتروئن کاشان که با حضور مسئولان منطقه کاشان برگزار شد، سید محمد رضا موسوی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی و از زحمات مجید فهیمه امیری مدیرعامل سابق شرکت سایپا سیتروئن کاشان تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات