۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۲۰۹۹۵

نقش اساسی و بی بدیل جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین

نقش اساسی و بی بدیل جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین
ابوکفاح غازی دبور عضو شورای فرماندهی جبهه شعبی برای آزادی فلسطین گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین اساسی و بی بدیل است.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، ابوکفاح غازی دبور عضو شورای فرماندهی جبهه شعبی برای آزادی فلسطین_فرماندهی کل و نماینده این گروه در لبنان در دفتر خود در اردوگاه مارالیاس با الله کرم مشتاقی، رایزن سیاسی سفارت ایران در امور فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین بر ورود مبارزات مردمی فلسطین به مرحله جدید تاکید نمودند. همچنین بیان داشتند نسل جدید فلسطینی مبارزه مسلحانه و مقاومت در اشکال مختلف آن را تنها گزینه برای آزادی سرزمین فلسطین می دانند.

در این دیدار غازی دبور اظهار امیدواری کرد که گروه های فلسطینی بتوانند در نشست الجزایر برای رسیدن به وحدت عمل در مسیر آرمان فلسطین به توافق برسند. او همچنین نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین را نقشی اساسی و بی بدیل خواند. نماینده جبهه شعبی برای آزادی فلسطین_فرماندهی کل در لبنان تصمیم حماس و دمشق برای بازسازی روابط خود را ستود و عنوان داشت لازم است در این برهه که فلسطین خود را برای آغاز انتفاضه جدید آماده می کند، جبهه مقاومت در یک صف، آرمان فلسطین را تحقق ببخشند.

مشتاقی نیز با ستودن نقش مرحوم احمد جبریل دبیرکل فقید جبهه شعبی برای آزادی فلسطین _فرماندهی کل او را شخصیتی کم نظیر در راه آزادی فلسطین بر شمرد و بیان داشت رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات متعدد علیه مردم فلسطین تلاش دارد آنها را از ادامه مبارزه منصرف کند.رایزن سیاسی سفارت ایران در امور فلسطین وحدت گروه های فلسطینی را امری ضروری دانست و "اتحاد و مقاومت" را دو رکن اساسی مبارزات فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی دانست. او رژیم صهیونیستی را در ضعیفترین وضعیت از زمان اشغال فلسطین تا کنون دانست و عنوان داشت جمهوری اسلامی ایران در هر شریطی حامی فلسطین خواهد بود.

ارسال نظرات