۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۲۱۰۴۰
فرمانده انتظامی کاشان:

مردم کاشان اجازه تجمع به اغتشاشگران را ندادند

مردم کاشان اجازه تجمع به اغتشاشگران را ندادند
اصفهان – سرهنگ کاکاوند گفت: مردم مومن، ولایتمدار و با بصیرت کاشان با عدم حضور در فراخوان اغتشاگران نقشه آن‌ها را نقش برآب و اجازه تجمع به معدود فریب خوردگان را ندادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی و بسیج و سپاه با تبریک هفته نیروی انتظامی وهفته وحدت و گرامیداشت و یاد و خاطره ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز مجموعه فراجا، گفت: عنوان مجاهدان فی سبیل الله به نیروی انتظامی از سوی رهبر معظم یک مدال افتخار برای نیروی انتظامی است.

وی افزود: در اتفاقات اخیر برخی منافقین داخلی و گروهک‌های کومله، دموکرات و تجزیه طلب مخالف و معاند نظام، گروهک‌هایی که سال‌ها حتی اسمی از آن‌ها نیست به یکباره موضع گیری و برخی افراد داخلی نیز به آن دامن زدند و برعلیه نیروی انتظامی موضع گیری کردند و با هجمه خود قصد دارند عملکرد نیروی انتظامی را زیر سوال ببرند.

سرهنگ کاکاوند با تأکید بر اینکه کار دشمن با نظام و اسلام دشمنی است و اگر دشمن، دشمنی نکند باید تعجب کرد، گفت: تعداد معدود جوانی که در اتفاقات اخیر دست به اغتشاش زدند کسانی هستند که تحت تاثیر فضای مجازی تحریک شدند و به کف خیابان‌ها آمدند و دست به اغتشاش زدند.

وی با بیان اینکه برخی تجمع کنندگان را فرزندان خود می‌دانیم و آن‌ها را نیز شهروندان ما قلمداد می‌شوند، ادامه داد: برخی جوان‌ها که تحت تاثیر مجازی قرارگرفته اند مراقب باشند فریب دشمن را نخورند تا دشمن نتواند از آن‌ها به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم خود در کف خیابان استفاده کند.

فرمانده انتظامی کاشان از جوان‌ها خواست هوشیار باشند و در دام دشمن گرفتار نشوند و در تجمعات شرکت نکنند و اغتشاشگران را همراهی نکنند.

فرمانده انتظامی کاشان همچنین از کاشان به عنوان یکی از شهر‌های مورد هدف دشمن در اغتشاشات اخیر نام برد و با اشاره به اینکه دشمن با فراخوان‌های گسترده و برنامه ریزی‌های دقیق و مدون به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش در کاشان بود، یادآور شد: مردم مومن، ولایتمدار، انقلابی و با بصیرت کاشان با عدم حضور دراین فراخوان نقشه آن‌ها را نقش برآب کردند و اجازه تجمع به تعداد معدود فریب خوردگان را ندادند.

به گفته وی اتاق فکر دشمن در این مدت برنامه ریزی و تلاش زیادی برای برهم زدن امنیت شهرستان داشت، اما دشمن از همراهی مردم کاشان با آن‌ها نا امید شده است.

سرهنگ کاکاوند ادامه داد: یکی از مراکزی که دشمن روی آن تمرکز کرده و امید زیادی داشت از آن‌ها حمایت شود مراکز دانشگاهی کاشان بود، اما با تدابیر و همکاری و تعامل مسؤولان دانشگاه، دانشجویان، تشکل‌های دانشجوئی، بسیج دانشجویی، بسیج کارمندی، بسیج اساتید و اقدامات به موقع مسؤولان شهرستان و شورای تامین نقشه آن‌ها نقش برآب شد.

فرمانده انتظامی کاشان همچنین با تقدیر از حضور به موقع وخودجوش مردم در صحنه اظهار داشت: مردم با حضور به موقع خود در صحنه از اصل نظام و ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب، حجاب و فرزندان خود در نیروی انتظامی جانانه دفاع کردند.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی خادم مردم است و به داشتن مدال خادم بودن مردم افتخار می‌کند، افزود: فرزندان شما در نیروی انتظامی هرجا لازم باشد، در حوادث امنیتی، انتظامی و حوادث طبیعی نخستین ارگانی است که در صحنه حاضر می‌شود.

سرهنگ کاکاوند همچنین از همکاری بسیج و سپاه کاشان با مجموعه انتظامی شهرستان و تلاش برای پیشگیری از جرائم و برقراری نظم و امنیت پایداردر شهرستان کاشان تقدیر و تشکر کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات