۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۲۱۴۴۰
جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور:

مردم از حمایت های دولت در زمینه قانون جوانی جمعیت بی اطلاع هستند

مردم از حمایت های دولت در زمینه قانون جوانی جمعیت بی اطلاع هستند
حجت الاسلام وافی گفت: واجدان استفاده از قانون حمایت از جوانی جمعیت باید اجرای این قانون را از دولت مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه جمعیت و خانواده خبرگزاری رسا، سومین جلسه میز جمعیت با حضور حجت الاسلام محمد مسلم وافی جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور و حجت حاجی کاظم مسؤول دبیرخانه حمایت از حیات جنین در سالن اجتماعات خبرگزاری رسا برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام وافی ابراز داشت: با توجه به بودجه ای که در رابطه با جوانی جمعیت کشور به تصویب رسیده است لازم است به مردم در زمینه اینکه دولت خدمات گسترده ای را در حمایت از جوانی جمعیت در نظر دارد اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از جوانی جمعیت 73 بند لازم الاجرا دارد، اظهار داشت: یکی از بندهای این قانون این است که اگر مدیر، مسؤول و یا فردی که وظیفه اجرای این حمایت را بر عهده دارد این قانون را اجرا نکند از خدمت منفصل می شود ولی متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از ادارات و یا مجموعه ها از اجرای این قانون سر باز می زنند.

جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور در ادامه با تاکید بر اینکه مردم از حمایت های بی نظیر دولت در زمینه قانون جوانی جمعیت بی اطلاع هستند، افزود: مردم و یا واجدان استفاده از قانون حمایت از جوانی جمعیت باید اجرای این قانون را از دولت مطالبه کنند.

حجت الاسلام وافی در پایان با اشاره به یکی از قوانین حمایت از جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: به طور مثال اگر شخصی صاحب فرزند سوم به بالا شود بند جیم مسکن ملی آن فرد اگر قرمز هم بوده دوباره سبز می شود و میتواند برای بار دوم از این بند استفاده کند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات