۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۲۱۴۵۲

وحشت مقامات صهیونیست از گسترش عملیات مقاومت به رام الله

وحشت مقامات صهیونیست از گسترش عملیات مقاومت به رام الله
مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به شدت از کشیده شدن عملیات فلسطینیان از نابلس و جنین به رام الله و اماکن دیگر نگران هستند.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، نیرو‌های اشغالگر اسرائیل به منطقه بیت جریر در شرق رام الله هجوم بردند و وارد منزل قیس شجاعیه مجری عملیات بیت ایل شدند و یک جوان دیگر را نیز به بهانه مشارکت در این عملیات بازداشت کردند. سازمان‌های امنیتی رژیم اشغالگر، عملیات بیت ایل را بسیار خطرناک دانستند؛ زیرا نشان دهنده کشیده شدن عملیات فلسطینیان از نابلس و جنین به رام الله است.

فارس الصرفندی خبرنگار العالم گزارش داد: پس از عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین علیه شهرک بیت ایل در رام الله که مقر ارتش اسرائیل در کرانه باختری به شمار می‌رود و رژیم اشغالگر اسرائیل آن را عملیاتی خطرناک دانست، کار به منطقه دیر جریر زادگاه مجریان عملیات بیت ایل، در شرق رام الله کشیده شد که یکی از آن‌ها به نام قیس شجاعیه به شهادت رسید و دیگری نیز در حالی که زخمی شده بود بازداشت شد.

نیرو‌های رژیم اشغالگر وارد منزل شدند و اعضای خانواده‌های آن را هدف تعرض قرار دادند و پس از به هم ریختن منزل، آنجا را ترک کردند. در سوی دیگر تعدادی از فلسطینیان برای تسلیت گفتن به خانواده شهید از مناطق مختلف آمده بودند.

در ادامه، عماد شجاعیه پدر شهید قیس شجاعیه گفت: تقریبا ساعت پنج صبح بود که تعداد زیادی از نیرو‌های ارتش رژیم اشغالگر به شکل وحشیانه‌ای وارد منزل شدند. منزل را تفتیش کردند و همه چیز را به هم ریختند. پسر دایی شهید به نام محمد نضال را که در منزل بود بازداشت کردند.

خبرنگار العالم افزود: به گفته رسانه‌های عبری، عملیات بیت ایل صرف نظر از نتایج آن نشان داد مقامات امنیتی اسرائیل به شدت از کشیده شدن عملیات فلسطینیان از نابلس و جنین به رام الله و اماکن دیگر نگران هستند. مسئولان اسرائیل نتوانستند وحشت خود را از روند سریع حوادث که قادر به مهار کردن آن نیستند، پنهان کنند.

در ادامه، جمعه التایه کارشناس مسائل رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: ما با درگیری‌هایی بی امان روبرو هستیم و علامت آن نیز این است که هر لحظه و هر روز و شب درگیری‌هایی در مناطق مختلف اعم از قدس، جنین، نابلس و... روی می‌دهد و مقامات امنیتی رژیم اشغالگر بیم آن دارند این عملیات گسترش پیدا کند و به انتفاضه مسلحانه تبدیل شود.

خبرنگار در ادامه، گفت: مسئله کاملا روشن است و دیگر به پیش بینی نیاز ندارد. هر قدر آتش عملیات گسترش پیدا می‌کند، مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل بیشتر پی می‌برند که راه حل‌های امنیتی و مشت آهنین بهترین راه حل برای برخورد با نسل جدید فلسطینیان نیست.

ارسال نظرات