۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۱۷۵۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اصحاب رسانه جهادگران عرصه جهاد و تبیین هستند

اصحاب رسانه جهادگران عرصه جهاد و تبیین هستند
لرستان- احمدی، با بیان اینکه اصحاب رسانه جهادگران عرصه جهاد و تبیین هستند، گفت: در جنگ رسانه ای که امروز دشمن راه اندازی کرده رسانه ها باید ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، منصور احمدی، ظهر امروز، در دیدار اصحاب رسانه با فرماندهی انتظامی استان لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت، گفت: امروز دشمن با راه اندای جنگ رسانه ای به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود و ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در حوادث اخیر شاهد هستیم که دشمن در قالب جنگ رسانه ۱۷ هزار دروغ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی به ویژه جامعه جوان منتشر کرده است، گفت: امروز رسانه در این جنگ رسالت سنگینی بر دوش دارد.

وی از اصحاب رسانه به عنوان جهادگران عرصه جهاد و تبیین یاد کرد و گفت: امروز باید رسانه های جمهوری اسلامی به خوبی این حملات دشمن را پاسخ دهند.

احمدی هدف قرار دادن دانش آموزان را از دیگر دسیسه های دشمن خواند و گفت: شمن با سلاح فریب، دروغ، حیله و نیرنگ و تزویر وارد عمل شده است.

وی با تأکید بر ضرورت بصیرت افزایی بین نسل امروز و تبیین ارزش ها خاطرنشان کرد: باید عواطف و احساسات ظریف و ارزشمند دانش آموزان مورد توجه قرار  گیرد و اجازه ندهیم فریب دسیسه های دشمن را بخورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: رسانه ها ظرفیتی مهم و اثرگذار در تبیین ارزش ها، بیان واقعیت ها و روشنگری در جامعه برای مقابله با توطئه های فرهنگی و رسانه ای دشمن هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات