۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۲۲۴۱۵
حجت الاسلام زنگویی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

ترور افراد بی گناه، نشانه شکست توطئه های دشمن

ترور افراد بی گناه، نشانه شکست توطئه های دشمن
رئیس کمیسیون بسیج و امور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: هر وقت که توطئه دشمنان در ایران به شکست می انجامد از افراد بی گناه انتقام می گیرند.

حجت الاسلام علی زنگویی رئیس کمیسیون بسیج و امور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) شیراز و آیه شریفه «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» اظهار داشت: بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی از آستین تربیت یافتگان مکتب عبری، سعودی و تکفیری های از خدا بی خیر بیرون آمد و جمعی از مردم بی گناه درحال عبادت را در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به شهادت رساندند.

وی افزود: متأسفانه در این حاثه بسیاری از افراد به شهادت رسیدند که در بین شهدا زن و کودک هم مشاهده می شود و این دنیای وحشی، جاهل و از خدا بی خبر که فقط کشته شدن یهودیان و کشته سازی جعلی آنان را پوشش خبری می دهند و محکوم می کنند حالا ببینید در قبال این حادثه دلخراش تروریستی موضع گیری دشمنان چگونه خواهد بود.

رئیس کمیسیون بسیج و امور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: هر وقت که توطئه دشمنان در ایران به شکست می انجامد از افراد بی گناه انتقام می گیرند؛ ولی ملت بصیر ایران دشمنان را خوب می شناسند.

حجت الاسلام زنگویی اظهار داشت: در طول تاریخ این وحشیگری ها محکوم به شکست بودند وخواهد بود و برای همه شهیدان صدر اسلام تا به حال و بالاخص شهدای مظلوم شاهچراغ را ‌که مظلومانه به شهادت رسیدند و شهدای امنیت کشور علو درجات را از ایزد منان خواستارم و صبر جمیل برای بازماندگان را از ایزد منان طلب می کنم.

ارسال نظرات