۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۷۲۲۵۱۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

دشمنان به دنبال به بن بست رساندن برجام هستند

دشمنان به دنبال به بن بست رساندن برجام هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: دشمنان با به راه انداختن اغتشاشات در کشور به دنبال به بن بست رساندن برجام هستند و یک نیرنگ زشت و غیرانسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: بی گمان پشت پرده جنایت حرم شاهچراغ آمریکایی ها، صهیونیست ها و سعودی ها هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: بی گمان این جنایت بزرگ بی پاسخ نخواهند ماند و عاملان و آمران آن باید منتظر انتقام سخت فرزندان این سرزمین باشند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: این گونه اقدامات کور و ضدبشری هرگز نمی تواند در اراده ملت ایران خللی ایجاد کند.

حجت الاسلام جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دشمنان از اقتدار ایران هراسناک هستند، لذا دست به هر کاری می زنند که این اقتدار را از بین ببرند، آنان به دنبال تضعیف ایران هستند نه براندازی آن.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه تاکید کرد: دشمن با آشوب های خیابانی که به راه انداخته و مدیریت می کند چندین برنامه را در دستور کار دارد، نخست اینکه می خواهد که ناامنی در ایران را القا کند و در ضمن به دنبال آن است که به دنبال جلوگیری از توسعه علمی این کشور است.

حجت الاسلام جلیلیان با تاکید بر اینکه دشمنان از طریق رسانه ها اخبار دروغ منتشر می کنند، گفت: طبق برآوردهای به عمل آمده رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای دشمن هر 2 ثانیه یک دروغ رسانه ای علیه نظام ما منتشر می کنند ولی بی شک این شایعه پراکنی ها هرگز موفق نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه یادآور شد: کار دشمن دشمنی است و غیر از این هم نباید از آنها انتظار دیگری داشت بنابراین برای تشدید دشمنی خود دست به هر کاری می زنند.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: دشمنان با به راه انداختن اغتشاشات در کشور به دنبال به بن بست رساندن برجام هستند و یک نیرنگ زشت و غیرانسانی است.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: بی گمان فرزندان و حافظان این آب و خاک هرگز به آشوبگران و متجاوزان اجازه نخواهند داد که اینگونه کشور را به آشوب بکشند./1400/

ارسال نظرات