۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۲۴۱۱۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی:

حوادث تروریستی زاهدان نشان‌دهنده ضعف و حقارت دشمنان است

حوادث تروریستی زاهدان نشان‌دهنده ضعف و حقارت دشمنان است
حجت‌الاسلام نجفی زاده گفت: حوادث تروریستی زاهدان و کشف مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره در مناطق گوناگون کشور نشان‌دهنده ضعف و حقارت دشمنان در مقابل ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع طلاب و روحانیان استان، با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، اظهار داشت: دشمنان باهدف سوریه سازی ایران و سرپوش گذاشتن به شکست‌های خود حوادث تروریستی زاهدان را رقم زدند.

وی افزود: یکی از این دشمنان ضد ایرانی فعال رژیم صهیونیستی است که برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود و سوریه سازی ایران اسلامی با تمام امکانات و رسانه‌های خود به میدان آمده است.

حجت‌الاسلام نجفی زاده اضافه کرد: اسرائیل به‌عنوان عضوی بیگانه و ادغام نشدنی با محیط اطراف با ویژگی‌هایی به‌شدت نژادپرستانه و تجاوزکارانه، همواره درگیر ملاحظات شدید امنیتی است.

وی ادامه داد: در این محیط، رژیم صهیونیستی اقلیت‌های قومی مذهبی موجود در منطقه را، عقبـه استراتژیکی سیاست‌های امنیتی خود در برخورد با کشورهای مسلمان قلمداد می‌کند.

حجت‌الاسلام نجفی زاده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در چارچوب «دکترین پیرامونی»، طرح اتحاد با کشورها و اقلیت‌های قـومی - مذهبی همسو را سرلوحه سیاست خارجی خود قرار داده و پیوندهایی را با اقلیت‌های قومی- مذهبی منطقه برقرار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: لذا می‌توان به این نتیجه رسید کـه مـدل سوری سازی کشورها یک راهبرد اساسی در نظر صهیونیست‌هاست که برای کشورهای محور مقاومت در نظر گرفته‌شده است.

حجت‌الاسلام نجفی زاده افزود: روزی که اولین گلوله از اسلحه معارضان سوری در دمشق خارج شد، کمتر کسی فکر می‌کرد سوریه در حال قربانی شـدن بـرای یک طراحی غربی جهت شکل‌گیری جنگ داخلی، تجزیه و دخالت کشورهای آمریکایی و اروپایی است.

وی اضافه کرد: با شکل‌گیری جنگ داخلی در سوریه که با دخالت کشورهای اروپایی و آمریکایی همراه بود دشمنان به اهداف خود در سوریه رسیدند اما مردم این کشور اصلی‌ترین قربانیان آن شدند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان، گفت: این حادثه تروریستی نشان‌دهنده ضعف و حقارت دشمنان و شکست آن‌ها از ملت بزرگ ایران است تا به این طریق بر شکست‌های خود سرپوش بگذارند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات