۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۲۹۳۹۶
فجر ۴۴؛

حماسه کاشانی ها در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی

حماسه کاشانی ها در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی
اصفهان - مردم شهرستان کاشان با حضور همیشگی و پرصلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و جهارمین سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مردم ولایتمدار دارالمومنین کاشان همراه با شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی از حضور مقتدرانه و همراه با بصیرت در دفاع از آرمان‌های انقلاب را به نمایش گذاشتند و یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

مردم بصیر و شهید پرور دارالمومنین کاشان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم گام با دیگر هموطنان از ساعات ابتدایی صبح امروز جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جوشید و خورشید و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل و استکبار و منافق و اغتشاشگر و ضد انقلاب را از جانش فریاد کشید.

اقشار مختلف مردم متدین، متعهد، انقلابی و ولایتمدار شهر کاشان صبح امروز از مسیر‌های پنج گانه از پیش تعیین شده به سمت میدان جهاد حرکت کردند و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی کوبیدند.

کاشانی‌ها در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری با شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جبهه استکبار و صهیونیست جهانی اعلام کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات