۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۳۴۱۶۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد؛

لزوم برگزاری مراسم های دینی در محلات استان تهران

لزوم برگزاری مراسم های دینی در محلات استان تهران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ،برگزاری مراسم دینی و انقلابی را در مناطق و محلات تهران بسیار ضروری دانست و از همکاری سپاه در این امر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، صبح یکشنبه ۱۷ اردیبشهت ماه در دیدار با سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) از همکاری ها و تلاش‌ های سپاه تهران در برگزاری مراسم دین، ملی و انقلابی تقدیر گردید.

در این دیدار که حجت‌الاسلام  همتی معاون پژوهشی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز حضور داشت، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از حضور و برنامه ریزی سپاه تهران در برگزاری مراسم ملی و انقلابی تهران تقدیر کرد.

این مقام مسئول افزود: به لطف الهی و همت همه دستگاه‌ ها خاصه سپاه و بسیج تهران ۲۲ بهمن تماشایی، ۱۳ آبان و روز قدس تاریخی رقم خورد که باید خداوند را شاکر بود و از مردم فهیم و انقلابی تقدیر کرد.

حجت الاسلام محمودی برگزاری مراسم دینی وانقلابی را در مناطق و محلات تهران بسیار ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری سپاه، مساجد، شهرداری و سایر دستگاه‌ها و تشکل‌ها اقدامات تاثیر گزاری در این رابطه صورت گیرد.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ نیز با تقدیر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر ضرورت فعال شدن محلات و مناطق تهران در تمامی زمینه های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری مراسم ملی و انقلابی تاکید کرد.

وی افزود: باید مردم در محلات تهران با نقش آفرینی مستقیم ضمن اهتمام به رفع مشکلات محلات و انعکاس آنها به مسئولان امر در جهت ساماندهی محلات و مناطق تلاش جدی داشته باشند.

ارسال نظرات